Αμετάβλητη παρέμεινε η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στη Γαλλία για τον μήνα Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας της χώρας, Insee.
Όπως μεταδίδει το MarketWatch, ο δείκτης για την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στη χώρα βρέθηκε στις 100 μονάδες τον Φεβρουάριο, όπως και τον Ιανουάριο.
Ο δείκτης παρέμεινε σταθερός, συμφωνώντας και με τις εκτιμήσεις των αναλυτών σε δημοσκόπηση της Wall Street Journal.
Ο μακροπρόθεσμος μέσος όρος διαμορφώνεται στις 100 μονάδες.