Α. Αθανασόπουλος (Κωτσόβολος): Στο +11% οι πωλήσεις, τα καλύτερα αποτελέσματα από το 2007

Α. Αθανασόπουλος (Κωτσόβολος): Στο +11% οι πωλήσεις, τα καλύτερα αποτελέσματα από το 2007

Του Απόστολου Σκουμπούρη

Τα καλύτερα αποτελέσματα από το 2007 πέτυχε η εταιρεία Κωτσόβολος στη χρήση Απρίλιος 2016 – Απρίλιος 2017, όπως τόνισε χθες ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας γενιάς OLED τηλεοράσεων σε συνεργασία με την LG.

Χωρίς να αποκαλύψει το ύψος της κερδοφορίας, καθώς αυτό θα γίνει επίσημα στις 7 Ιουνίου, ο CEO του ομίλου γνωστοποίησε ότι «ήταν η καλύτερη χρονικά από το 2007, ενώ οι πωλήσεις ενισχύθηκαν σε ποσοστό 11% έναντι της αμέσως προηγούμενης χρήσης».

Παράλληλα, έκανε γνωστό ότι η Κωτσόβολος κατάφερε να σπάσει το φράγμα των 400.000 συσκευών, για πρώτη φορά στην ιστορία της.

«Ανά κατηγορίες πολύ καλά τα πήγε ο κλιματισμός και οι λευκές συσκευές καθώς και η κινητή τηλεφωνία σε αντίθεση με την έρευνα της JFK, ενώ μεγάλη ήταν η πίεση στις τηλεοράσεις και στους υπολογιστές. Αποτέλεσμα των συγκεκριμένων δεδομένων ανά κατηγορία ήταν να προκύψει μια σταθερότητα στα αποτελέσματα και να κινηθούν ελαφρώς ανοδικά», τόνισε ο κ. Αθανασόπουλος.

Αν μη τι άλλο πρόκειται για επιδόσεις αξιοσημείωτες σε τέτοια περίοδο βαθιάς κρίσης για το ευρύτερο λιανικό εμπόριο αλλά και ειδικότερα για τις λευκές συσκευές αλλά και την υψηλή τεχνολογία που – γενικά – βρίσκονται σε μεγάλη πτώση.

Φαίνεται λοιπόν πως η Κωτσόβολος ήταν η μεγάλη ωφελημένη από το κλείσιμο της ανταγωνιστικής αλυσίδας Ηλεκτρονική Αθηνών, που έβαλε λουκέτο στις 13 Απριλίου 2016, όταν δηλαδή ξεκινούσε η προαναφερθείσα χρήση της Κωτσόβολος.

Θυμίζουμε ότι στην περυσινή αντίστοιχη χρήση η Κωτσόβολος είχε κέρδη 6 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 5,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη προπέρσινη περίοδο, ενώ ο κύκλος εργασιών ήταν ενισχυμένος το ίδιο διάστημα κατά 5,3%.

Το γεγονός βεβαίως ότι στην τωρινή χρήση πέτυχε ρεκόρ 10ετίας, μαρτυρά ότι ξεπέρασε και χρήσεις όπως 2009 και 2008 όπου η κρίση δεν είχε «χτυπήσει» ακόμη τόσο εμφανώς την αγορά λευκών συσκευών και νέας τεχνολογίας.

Αυτή η επίδοση, ασφαλώς πιστώνεται στο management του ομίλου και στις νέες επενδύσεις που έχει κάνει σε όλα τα επίπεδα. Θυμίζουμε ότι το τελευταίο 12μηνο έχουν προστεθεί αρκετά καταστήματα στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, φτιαγμένα μάλιστα στο μοντέλο νέας γενιάς, που διαφοροποιείται από τα παλαιότερα.

Το επενδυτικό πλάνο περιλαμβάνει τόσο το άνοιγμα νέων καταστημάτων σε στρατηγικές περιοχές, όσο και την πλήρη ανακαίνιση άλλων, ώστε να είναι «χτισμένα» πάνω στο νέο μοντέλο του ομίλου διεθνώς.

Την περυσινή χρονιά προστέθηκαν πέντε νέα καταστήματα σε Αίγιο, Άρτα και Μουδανιά, Χολαργό και Πάτρα. Παράλληλα, έγιναν ριζικές ανακαινίσεις σε τέσσερα μεγάλα καταστήματα (Αμπελόκηπων, Ηλιούπολης, Αγίας Παρασκευής και Γλυφάδας, ενώ συνολικά την τελευταία διετία έχουν ανακαινιστεί 31 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

 

Το επενδυτικό πλάνο της Κωτσόβολος το οικονομικό έτος 2015/16 ανήλθε στα 5 εκατ. ευρώ, ενώ στη χρήση 2016/2017 συνεχίστηκαν επενδύσεις που αγγίζουν τα 8,5 εκατ. ευρώ.

Αυτό που έκανε ο όμιλος πέρυσι, όπως είχε τονίσει προ μηνών ο κ. Αθανασόπουλος, είναι μια μερική αναδιάταξη των καταστημάτων του, καθώς η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες και στο χώρο του real estate, όπου... απλησίαστα έως προ 3-4 ετών ακίνητα, τώρα προσφέρονται σε εξαιρετικά ελκυστικά μισθώματα.

Μέσα σ'' αυτό το νέο τοπίο η Κωτσόβολος συνέχισε το επενδυτικό της πρόγραμμα, σε μια προσπάθεια να... κατοχυρώσει περιοχές, ή να επανατοποθετηθεί στην αγορά, υπό άλλους όρους.

Το management της μητρικής Dixons μαζί με τη διοίκηση του ομίλου στην Ελλάδα κρίνει ότι τώρα είναι η περίοδος για την εδραίωση και τον «έλεγχο» περιοχών στις οποίες δεν είχε παρουσία ο όμιλος.

Σε έναν χώρο που έχουμε δει να κλείνουν τα τελευταία χρόνια εταιρείες όπως Ράδιο Αθήνα, Κορασίδης, Elephant, Σύκαρης, Εικόνα & Ήχος, Ηλεκτρονική Αθηνών και άλλες, η Κωτσόβολος τοποθετείται σε καίρια σημεία που κρίνει ότι έχουν προστιθέμενη αξία. Η Κωτσόβολος απασχολεί 2.169 εργαζόμενους,

Η νέα γενιά τηλεοράσεων OLED

Σε ότι αφορά τη νέα γενιά LG Signature OLED TV W7 τηλεοράσεων, με πλάτος οθόνης που δεν ξεπερνά τα 2,75 χιλιοστά και λειτουργία που στηρίζεται σε αυτόφωτα pixel (δεν φωτίζεται με προβολείς από το πίσω μέρος), ο όμιλος ποντάρει πολλά.

Αναφερθείς στην διαχρονική αξία της τηλεόρασης, η οποία αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς του σπιτιού, ο διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος ανέφερε πως η στρατηγική της εταιρείας απέναντι στη τηλεόραση έχει αλλάξει κι αυτό αποτυπώνεται και στις πωλήσεις. Όπως αναφέρθηκε η Κωτσόβολος παρέχει το μεγαλύτερο display τηλεοράσεων με πάνω από 5.000 τηλεοράσεις.

Υποστηρίζοντας ότι στις μέρες μας το μέγεθος της τηλεόρασης μετράει, ο κ. Αθανασόπουλος τόνισε πως οι 65 ίντσες της τηλεόρασης είναι πλέον το μέγεθος που προτιμούν οι περισσότεροι σε σχέση με την 32άρα του παρελθόντος και προσέθεσε πως η τάση παγκοσμίως είναι όλο και μεγαλύτερες οθόνες με όλο και περισσότερα «εξτρά».

H νέα LG είναι μια τηλεόραση που λυγίζει, ενώ δείχνει ακριβώς «ίδια» από οποιαδήποτε γωνία θέασης, ενώ έχει εγγύηση 38.000 ώρες λειτουργίας.