Αυξημένα κέρδη μετά φόρων κατά 67% και ενισχυμένες κατά 1,4% πωλήσεις εμφάνισε ο όμιλος Fourlis το 2017.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο όμιλος παρουσίασε πωλήσεις 434,1 εκατ. ευρώ, έναντι 428,1 εκατ. ευρώ το 2016, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ήταν 10 εκατ. από 6 εκατ. ευρώ το 2016.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 41,8 εκατ. ευρώ έναντι 38,4 εκατ. ευρώ το 2016 παρουσιάζοντας αύξηση 8,8%.Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 14,5 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 7,7 εκατ. ευρώ το 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 88,9%.
Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις 291,3 εκατ. ευρώ το 2017 στο ίδιο επίπεδο με το 2016 (291,3 εκατ. ευρώ). Oι πωλήσεις στην Ελλάδα το 2017 μειώθηκαν κατά 4,5%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες αυξήθηκαν κατά 9,8%. Το EBITDA ανήλθε στα 31 εκατ. ευρώ έναντι 29,1 εκατ. ευρώ το 2016. Επίσης τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 13,8 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 7 εκατ. ευρώ το 2016. Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 7 καταστήματα ΙΚΕΑ, 5 από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και ένα στη Σόφια Βουλγαρίας. Επίσης λειτουργούν 7 σημεία παραγγελιοληψίας προϊόντων ΙΚΕΑ στη Ρόδο, στην Πάτρα, στα Χανιά, στο Ηράκλειο, στη Κομοτηνή και δυο στην Βουλγαρία (Βάρνα και Μπουργκάς). Τέλος το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΙΚΕΑ (e-commerce) παρουσιάζει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης και στις τρεις χώρες Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο.
Στη λιανική αθλητικών ειδών (Intersport), οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 4,6% σε σχέση με το 2017, στα 142,7 εκατ. ευρώ έναντι 136,5 εκατ. ευρώ το 2016.
Η δραστηριότητα αθλητικών ειδών είχε EBITDA 11,9 εκατ. ευρώ κινούμενη στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το 2016 (11,9 εκατ. ευρώ . Επίσης, παρουσίασε κέρδη προ φόρων 1,9 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 2,3 εκατ. ευρώ το 2016.
Ο Όμιλος Fourlis αριθμεί σήμερα 127 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 50 καταστήματα στην Ελλάδα, 29 στη Ρουμανία, 23 στην Τουρκία, 7 στη Βουλγαρία και 4 στην Κύπρο. Αντιστοίχως λειτουργούν 12 καταστήματα The Athlete's Foot στην Ελλάδα και 2 στην Τουρκία. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στη Ελλάδα παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη και παράλληλα παραμένει στρατηγικός στόχος για τον Όμιλο η ανάπτυξη του e-commerce και στις υπόλοιπες χώρες που δραστηριοποιείται η Intersport.