Αύξηση πωλήσεων κατά 1,1% κατέγραψε η Carrefour SA στο γ'' τρίμηνο, καθώς η ισχυρή παρουσία της εταιρείας στη Λατινική Αμερική αντιστάθμισε την πτώση των πωλήσεων στη γαλλική αγορά και τις συνεχιζόμενες δυσκολίες στην Κίνα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το MarketWatch, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 1,1% στα 21,78 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου. Οι αναλυτές έκαναν λόγο για πωλήσεις ύψους 21,7 δισ. ευρώ.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις, οι οποίες εξαιρούν τις συναλλαγματικές και ημερολογιακές μεταβολές, αυξήθηκαν 3,1%.
"Συνεχίζουμε ενισχύοντας την ανάπτυξη με ανάπτυξη”, δήλωσε ο επικεφαλής οικονομικός υπεύθυνος, Pierre-Jean Sivignon.
Στη Γαλλία, όπου η Carrefour έχει σχεδόν τις μισές από τις δραστηριότητές της, οι πωλήσεις μειώθηκαν 0,9% στα 10,17 δισ. ευρώ. Επίσης, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν στο γ'' τρίμηνο, ωστόσο οι τιμές της βενζίνης “βάρυναν” τα έσοδα.
Οι διεθνείς πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3%, με τη Λατινική Αμερική να πρωτοστατεί. Στη Βραζιλία, όπου η οικονομία βρίσκεται σε ύφεση, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 25%. Στην Ασία υποχώρησαν 6,9%, καθώς η Carrefour βρίσκεται σε περίοδο αναδιάρθρωσης των δραστηριοτήτων στην Κίνα.