Αξιοσημείωτη άνοδο πωλήσεων αλλά και κερδών, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις χώρες δραστηριοποίησης του εξωτερικού παρουσίασε η εταιρεία Σαράντης στο 9μηνο του 2016, πιστοποιώντας ότι ο όμιλος βρίσκεται σε μακροχρόνια τροχιά θετικού momentum.
Οι πωλήσεις του oμίλου Σαράντης κατά το εννεάμηνο του 2016 ανήλθαν σε 239,92 εκατ. ευρώ έναντι 200,17 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2015, καταγράφοντας αύξηση κατά 19,86%.
Τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 37,61% στα 25,44 εκατ. ευρώ έναντι 18,49 εκατ. ευρώ πέρυσι, ενώ το περιθώριο EBIΤDA διαμορφώθηκε στα 10,60% από 9,23% το εννεάμηνο του 2015.
Τα Κέρδη Προ Φόρων και Τόκων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν στα 22,20 εκατ. ευρώ έναντι 15,66 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2015, σημειώνοντας αύξηση κατά 41,76%, ενώ το περιθώριο ΕΒΙΤ ανήλθε σε 9,25% από 7,82% την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της Σαράντης, οι ενέργειες υποστήριξης των προϊόντων, η συνεχής ανανέωση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου καθώς και οι νέες προσθήκες κωδικών και προϊόντων, συντελούν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας των εμπορικών σημάτων και στηρίζουν την περαιτέρω ανάπτυξή του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντική είναι η πορεία της Σαράντης ακόμα και εξαιρώντας τις πρόσφατες εξαγορές, καθώς επιτεύχθηκε (χωρίς αυτές) άνοδος πωλήσεων ύψους 12,85% συγκριτικά με το εννεάμηνο του 2015.
Η Ελλάδα, παρουσίασε αξιοσημείωτη άνοδο πωλήσεων της τάξης του 16,88% στα 89,88 εκατ. ευρώ, απόδοση εντυπωσιακή συγκριτικά με την τάση του δείκτη του λιανικού εμπορίου και τη γενικότερη κατάσταση στην αγορά.
Οι χώρες του εξωτερικού – στο 9μηνο του 2016 – αντιπροσώπευσαν το 62,54% του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου φτάνοντας στα 150,04 εκατ. ευρώ έναντι 123,27 εκατ. ευρώ πέρυσι, που μεταφράζεται σε άνοδο 21,72%.
Τα αποτελέσματα 9μήνου 2016 αντανακλούν την αυξανόμενη παρουσία της Σαράντης στην αγορά και έρχονται να «σφραγίσουν» το αποτελεσματικό επιχειρηματικό του μοντέλο.
Τόσο η μητρική όσο και οι θυγατρικές εταιρείες συνέχισαν να εντυπωσιάζουν με τις επιδόσεις τους κατά το εννεάμηνο του 2016.
Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση, η διοίκηση θα συνεχίσει πιστά στο μακροπρόθεσμο στρατηγικό της πλάνο, το οποίο συνίσταται τόσο στην ανανέωση και στον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται, όσο και στην αναζήτηση εξαγορών ικανών να επιφέρουν προστιθέμενη αξία, υψηλές αποδόσεις, να διευρύνουν τα περιθώρια κέρδους και να προσφέρουν συνέργειες.
Δεδομένης της μέχρι στιγμής θετικής πορείας, η διοίκηση του ομίλου Σαράντης διατηρεί τις εκτιμήσεις της για αύξηση πωλήσεων κατά 11,2% και καθαρών κερδών κατά 15% στο σύνολο του τρέχοντος έτους.