Τo Beat, μέλος του Ομίλου Daimler, επεκτείνει τη δραστηριότητά του σε μία ακόμη πόλη της Νοτίου Αμερικής, τη Μπογκοτά.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, με περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες και περίπου 100.000 εγγεγραμμένους οδηγούς αποκλειστικά στις πόλεις Λίμα (Περού) και Σαντιάγκο (Χιλή), το Beat έγινε πρόσφατα διαθέσιμο και στην Μπογκοτά.
Λανσάροντας την υπηρεσία στην πρωτεύουσα της Κολομβίας, η Μπογκοτά γίνεται η τρίτη μεγάλη πόλη της Νοτίου Αμερικής στην οποία λειτουργεί η εφαρμογή.
Μέσω αυτής της επέκτασης, το Beat σκοπό έχει όχι μόνο να προσφέρει μία νέα εμπειρία μετακίνησης στους περισσότερους από 7 εκ. κατοίκους της Μπογκοτά, αλλά να εδραιώσει την παρουσία του και να επιταχύνει την ανάπτυξη του στη Νότια Αμερική.
Συγκεκριμένα, το Beat έχει επιτύχει ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης άνω του 90% στη Νότια Αμερική (2o τρίμηνο 2018 vs. 2ο τρίμηνο 2017), πραγματοποιώντας σήμερα σχεδόν το διπλάσιο αριθμό διαδρομών σε σχέση με πέρυσι.
Μετά το Περού και τη Χιλή, η Κολομβία είναι τώρα η επόμενη αγορά στην οποία εστιάζει η εταιρεία, ενώ ο στόχος είναι να επεκταθεί στο κοντινό μέλλον σε περισσότερες πόλεις της Νοτίου Αμερικής και να κυριαρχήσει στην περιοχή.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Beat, κ. Νίκος Δρανδάκης, δήλωσε: «Από το 2014, το Beat προσφέρει εκατομμύρια διαδρομές στη Νότια Αμερική, αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο μετακινούνται οι άνθρωποι στην πόλη της Λίμα. Με τις δύο πρόσφατες προσθήκες στην οικογένεια του Beat, αυτές του Σαντιάγκο και της Μπογκοτά, φτάνουμε ένα βήμα πιο κοντά στην εκπλήρωση του στόχου μας να γίνει η Beat η κορυφαία εφαρμογή στην περιοχή, και να προσφέρουμε εύκολη, γρήγορη, προσιτή και ασφαλής μετακίνηση σε όλους».