Έχοντας ως στόχο να μηδενίσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των διαδρομών της στην Ελλάδα έως τέλος του 2025, η Beat δίνει κίνητρα στους οδηγούς ταξί, προκειμένου να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ένα από τα κίνητρα είναι να «ρίξει» το κόστος κάτω από τα 10.000 ευρώ. Παράλληλα η ζήτηση για διαδρομές φέτος είναι αυξημένη 43% συγκριτικά με τα προ πανδημίας επίπεδα.
Όπως ανέφεραν στελέχη της εταιρείας σε σημερινή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της εταιρείας, τα κίνητρα αυτά σε συνδυασμό με τα νέα κυβερνητικά μέτρα οδηγούν σε μείωση των ρύπων στα αστικά κέντρα.
Η εταιρεία παρουσίασε τον πρώτο κύκλο συνεργασιών της με τις εταιρίες Mercedes, Citroen, Peugeot, Skoda και Protergia, μέσα από τις οποίες 1000 οδηγοί - συνεργάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν συγκεκριμένα προνόμια. Επίσης ,ανακοίνωσε πως για τους 100 πρώτους συνεργάτες της που θα επενδύσουν σε ηλεκτρικό όχημα, θα επιδοτήσει η ίδια το κόστος αγοράς και μελέτης της εγκατάστασης των φορτιστών. Σημειώνεται ότι, συνολικά η FREE NOW, κοινοπραξία των BMW Group και Daimler AG για τις αστικές μεταφορές μέρος της οποίας είναι και η BEAT, προχωρά σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη σε βάθος πενταετίας, με τη μορφή κινήτρων προς τους οδηγούς, ώστε να κάνουν τη μετάβαση στους μηδενικούς ρύπους.
Η BEAT προκειμένου να καλύψει το αυξημένο ενδιαφέρον για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, δημιούργησε ειδική ομάδα ΒΕΑΤ EV experts, στους οποίους οι οδηγοί μπορούν να απευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες αλλά και δεδομένα για το πόσο συμφέρουσα είναι η επένδυση σε οχήματα μηδενικών ρύπων.
Όπως εξήγησε η Γενική Διευθύντρια της Beat, Άσπα Τοπαλίδου «αποτελεί στρατηγική επιλογή για την εταιρεία η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος». Ωστόσο, η εταιρεία έχει να αντιμετωπίσει την απουσία οργανωμένου νομικού πλαισίου, το οποίο θα κατοχυρώνει τα κρατικά έσοδα και θα διασφαλίζει την ευελιξία της δραστηριότητας ανάλογων εταιρειών με την Beat. Όπως σημείωσε η κα. Τοπαλίδου «Η Ελλάδα πρέπει αφενός να συμπλεύσει με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες αποκτώντας ένα σύγχρονο και βιώσιμο πλαίσιο αστικών μετακινήσεων και αφετέρου, να δοθεί έμφαση στις νέες on demand μορφές κινητικότητας».
Τέλος, σε ό,τι αφορά στις καθυστερήσεις που παρατηρούνταν στους καλοκαιρινούς μήνες και στην αδυναμία κάλυψης της ζήτησης, η κα. Τοπαλίδου απάντησε πως οι περισσότεροι οδηγοί ταξί εξυπηρετούσαν το αεροδρόμιο και τα λιμάνια, καθώς η αύξηση των τουριστικών ροών ήταν εκρηκτική.