Τους στόχους της για ένα «πράσινο» μέλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη παρουσίασε η Beat σε χθεσινή συνέντευξη τύπου. Η εταιρεία θέλει έως το 2025 να μηδενίσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των διαδρομών των ταξί στις ελληνικές πόλεις, λανσάρει μια καινούργια εφαρμογή που στοχεύει στην ενίσχυση των διαδρομών «πράσινων» ταξί και στοχεύει να εγγράφει στην πλατφόρμα της μόνο οχήματα μηδενικών ρύπων.
Τα οχήματα αυτά μηδενικών ρύπων θα λαμβάνουν διαδρομές κατά προτεραιότητα σε σχέση με τα παραδοσιακά ταξί, μέσω του νέου συστήματος-εφαρμογής Έξυπνης Ανάθεσης Διαδρομών, το οποίο έχει δημιουργηθεί στην Ελλάδα και δοκιμαστεί από τον όμιλο Free Now. Στην ουσία το σύστημα αυτό έχει τρεις κεντρικούς στόχους. Πρώτον, την καλύτερη εμπειρία μετακίνησης για τον επιβάτη, δεύτερον την επιβράβευση των «πράσινων» ταξί προσφέροντας περισσότερα έσοδα για τον επαγγελματία οδηγό ταξί και τρίτον τη βιωσιμότητα.
Στόχος της εταιρείας είναι να αντισταθμιστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση που προκαλούν τα 13.500 ταξί της Αττικής ετησίως, με την Beat στην Ελλάδα να συνεργάζεται με πάνω από 8.000 συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί. Αυτή η νέα τεχνολογία μεγιστοποιεί το utilization, την βέλτιστη οικονομική απόδοση των οχημάτων. Η στρατηγική αυτή της εταιρείας εκτός από τα περιβαλλοντικά οφέλη συνεισφέρει τόσο στη βελτίωση της ποιότητας των διαδρομών, όσο και το όφελος στους οδηγούς με αύξηση των εσόδων τους. Όπως επισημάνθηκε στη χθεσινή συνέντευξη τύπου, υπολογίζεται πως ένα συνεργαζόμενος με την Beat οδηγός, έχοντας τη δυνατότητα να φορτίσει στο σπίτι του, κερδίζει περίπου 2.000-6.000 ευρώ ετησίως σε σχέση με έναν οδηγό παραδοσιακού ταξί, παύοντας παράλληλα να επιβαρύνει το περιβάλλον με 13 τόνους CO2 ετησίως. Σημειώνεται πως η Beat κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown είδε κατακόρυφη πτώση των εσόδων της, ωστόσο πλέον τα έσοδα έχουν ξεπεράσει τα αντίστοιχα του 2019.
Την ίδια στιγμή η Free Now δρομολογεί επενδύσεις 100 εκατ.ευρώ στην Ευρώπη, με τη μορφή παροχής κινήτρων προς τους οδηγούς για να κάνουν τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Ο Γενικός Διευθυντής της Beat στη χώρα μας Βασίλης Ντάνιας δήλωσε: «Έχοντας την πεποίθηση πως τα χειρότερα της πανδημίας είναι πίσω μας, εγκαινιάζουμε σήμερα μια νέα εποχή πράσινων μετακινήσεων και πιο βιώσιμων πόλεων. Παράλληλα, εστιάζουμε στη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών και την αύξηση του εισοδήματος των οδηγών που συνεργάζονται μαζί μας. Το νέο σύστημα ανάθεσης διαδρομών της BEAT βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής και είμαι πολύ περήφανος που η τεχνολογία αυτή αναπτύσσεται από την ελληνική μας ομάδα».