Επιστροφή στην κερδοφορία αναμένει τη φετινή χρήση η Ζυθοποιία Μακεδονίας-Θράκης (Βεργίνα), καθώς πέρυσι μετά από αρκετό καιρό γύρισε σε ζημιές. Επίσης αναμένει αύξηση των κερδών, θέτοντας ως στόχους τη διαφοροποίηση της γκάμας των προϊόντων της, τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πελάτες της και τη διαχείριση του λειτουργικού της κόστους.
Ειδικότερα, η εταιρεία επλήγη από την πανδημική κρίση, καθώς τα περιοριστικά μέτρα είχαν ως αποτέλεσμα την περυσινή χρήση να «παγώσει» ο κλάδος Ηoreca και να περιοριστεί η κατανάλωση έξω από το σπίτι. Ωστόσο, όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, οι επιπτώσεις αυτές θα αναστραφούν τη φετινή χρήση, καθώς σημαντικό ποσοστό του εγχώριου πληθυσμού έχει εμβολιαστεί και αναπτύσσεται το εμβολιαστικό πρόγραμμα.
Επίσης, ο κλάδος Horeca, αν και δεν έχει επανέλθει στα προ πανδημίας επίπεδα, έχει σημειώσει άνοδο, καθώς η κατανάλωση αυξάνεται και η τουριστική σεζόν φέτος κάλυψε ένα σημαντικό μέρος των εσόδων του 2019. Τα παραπάνω στοιχεία δημιουργούν αισιοδοξία στην εταιρεία, και γενικότερα στον κλάδο, πως η φετινή χρήση θα είναι σε επίπεδο οικονομικών μεγεθών, σημαντικά θετικότερη από το 2020.
Το 2020 η εταιρεία σημείωσε πτώση 7,18% στα 21,18 εκατ. ευρώ, πτώση EBITDA 38,4% στα 6,92 εκατ. ευρώ και τα αποτελέσματα προ φόρων ήταν αρνητικά. Την ίδια στιγμή το μερίδιο των εξαγωγών υποχώρησε κάτω από 5% του συνολικού τζίρου, από 6,4% το 2019, ενώ μειώθηκαν τα περιθωρια κέρδους. Υπενθυμίζεται πως το 2020 η εταιρεία προχώρησε σε αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου κατά 230 χιλ. ευρώ, καθώς προχώρησε στην απορρόφηση της TUVUNU, η οποία οδήγησε στη δημιουργία μεγαλύτερης οικονομικής μονάδας και στη μείωση του κόστους λειτουργίας. Εκτός από τις γνωστές μπύρες «Βεργίνα», η εταιρεία λάνσαρε πέρυσι και το πρώτο της προϊόν χωρίς αλκοόλ.