Με σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης του 30% ετησίως κινείται σταθερά πλέον η Cloudbiz, η οποία έχει ως βασικό στρατηγικό σχεδιασμό την είσοδο σε νέες αγορές, αλλά και σε τεχνολογίες συμπληρωματικές προς το βασικό της αντικείμενο.
Στόχος της διοίκησης με βάση το 5ετές business plan που έχει εκπονήσει είναι να υπερτριπλασιάσει τον τζίρο της και από τα 2,4 εκατ. ευρώ το 2016 να φτάσει τα 7,5 εκατ. ευρώ το 2022.
Όπως σημειώνει στο Liberal.gr ο Ευάγγελος Καραλής, διευθύνων σύμβουλος της Cloudbiz, «αυτά τα νούμερα αναμένεται να έρθουν από οργανική ανάπτυξης και δεν έχουν υπολογιστεί ούτε νέες αγορές ούτε νέες στρατηγικές συμφωνίες».
Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα του Liberal.gr σημειώνει, ότι «βασικοί τομείς επέκτασης είναι αυτοί της δημιουργίας eshop αλλά και των POS όχι όμως στη σημερινή μορφή αλλά σε μια πιο εξελιγμένη έκδοση με σημαντικά αυξημένες δυνατότητες. Ήδη για το τελευταίο κομμάτι η εταιρεία εξετάζει και είναι σε προχωρημένες συζητήσεις με εταιρείες του εξωτερικού για αντιπροσώπευση και στρατηγική συνεργασία».
Αναφερόμενος δε στην πιθανότητα μετοχικής συνεργασίας ή στην πιθανότητα εισόδου στρατηγικού επενδυτή στην εταιρεία ο ίδιος επισημαίνει ότι «δεν είναι για μας προτεραιότητα, στη βάση όμως που μια τέτοια κίνηση μπορεί να σημαίνει και ουσιαστική επιχειρησιακή ανάπτυξη τότε ναι μπορεί να εξεταστεί μια τέτοια πιθανότητα. Ωστόσο, εμείς εξετάζουμε την πιθανότητα να ενσωματώσουμε μικρότερες εταιρείες με συμπληρωματικό αντικείμενο στην εταιρεία μέσω εξαγοράς, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Παράλληλα, η εταιρεία εξετάζει τη δυνατότητα επέκτασης σε νέες αγορές καθώς έχει ήδη μια σημαντική παρουσία στο εξωτερικό στις αγορές της Αυστρίας, της Κύπρου, της Βουλγαρίας, της Αλβανίας, του Κοσόβου, της ΠΓΔΜ και της Ρουμανίας.
Όπως σημειώνει ο κ. Καραλής, «η επέκταση των δραστηριοτήτων σε αγορές του εξωτερικού μέσω παροχής αποτελεσματικών υπηρεσιών επιβράβευσης που απαντούν στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών αποτελεί για μας στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης».
«Είναι σαφές», τονίζει ο ίδιος, «ότι ο φυσικός χώρος επέκτασης μας είναι οι αγορές που ήδη βρίσκονται οι πελάτες μας, ωστόσο εξετάζουμε και άλλες όπου υπάρχει δυνατότητα ανάπτυξης. Εκεί κινούμαστε με μικρά βήματα και σε κάποιες αγορές μπορεί να μπούμε και μέσω μικρών εξαγορών».
Η εταιρεία, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει χτίσει ένα σημαντικό πελατολόγιο, δραστηριοποιείται στην παροχή πολυκαναλικών συστημάτων αγορών (Omni-channel) και συστημάτων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στην Ελλάδα, και στο εξωτερικό.
«Το όραμα μας είναι να δημιουργήσουμε πιστότητα προσφέροντας μια συναρπαστική εμπειρία για τον πελάτη, επιτυγχάνοντας πάντα σημαντικά και μετρήσιμα αποτελέσματα για τους συνεργάτες μας», σημειώνει στο Liberal.gr ο Ευάγγελος Καραλής.
Οι πελάτες και συνεργάτες
Το πελατολόγιο της Cloudbiz περιλαμβάνει περισσότερες από 35 μεγάλες εταιρείες, όπως η Intersport, η IKEA, η Johnson&Johnson, η Folli Follie, η Marks&Spencer, η Accessorize, κ.ά. ενώ διατηρεί συνεργασίες για την ανάπτυξη και προώθηση των υπηρεσιών της με εταιρείες, όπως είναι η Inform Lykos και η SalesManager.
Σήμερα, οι πελάτες της Cloudbiz διαθέτουν περισσότερα από 3.000.000 εγγεγραμμένα μέλη, οι συνολικές συναλλαγές που έχουν επιτευχθεί από το 2011 ως σήμερα ανέρχονται σε 19.500.000 eyr;v, με αποτέλεσμα ο συνολικός τζίρος να έχει διαμορφωθεί στο 1 δισ ευρώ.
Επιπλέον, στο ίδιο διάστημα έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά 5.600 προωθητικές ενέργειες, αποτελούμενες από 4.500 SMS καμπάνιες σε 30.000.000 παραλήπτες και 1.100 e-mail καμπάνιες σε 23.000.000 παραλήπτες.
Αντιόπη Σχοινά