Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης, έκπτωση 8% στους ευάλωτους καταναλωτές δηλαδή ηλικιωμένους άνω των 70 ετών και άτομα σε μηχανική υποστήριξη που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ καθώς και έκπτωση 5 ευρώ για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους, είναι τα μέτρα που προβλέπει η ΔΕΗ από σήμερα και για το επόμενο τρίμηνο, προκειμένου να διευκολύνει τους καταναλωτές.
Αναλυτικά, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της,
Η ΔΕΗ στέκεται δίπλα στην ελληνική κοινωνία τις δύσκολες ώρες που περνάμε. Βασική της προτεραιότητα είναι η διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και συγχρόνως η στήριξη των καταναλωτών της. Ειδικά αυτή την κρίσιμη περίοδο, που επιβάλλεται η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή μας στο σπίτι.
Η ΔΕΗ, στο βαθμό των δυνατοτήτων της, προχωρά σε μια σειρά μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης των πολιτών. Ενώ παράλληλα, βοηθά όλους τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους και να εξυπηρετηθούν από το σπίτι τους καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 11770 ή μέσα από την ιστοσελίδα www.dei.gr.
Συγκεκριμένα από τις 26 Μαρτίου 2020 και για το επόμενο τρίμηνο η ΔΕΗ προσφέρει:
- Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης.
- Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β’ & Γ’ (ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συνεχίζουν να τιμολογούνται με τα ειδικά προνομιακά τιμολόγια και μεγάλες εκπτώσεις.
- €5 έκπτωση για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους.
- Έκπτωση 8% για νοικοκυριά και επιχειρήσεις χαμηλής τάσης με κατανάλωση πάνω από 2.000 KWh, ώστε να μην επιβαρυνθούν από τις υψηλές καταναλώσεις για όσο διάστημα παραμείνουν στο σπίτι με τις οικογένειές τους, αλλά και για τις επιχειρήσεις, που αυτή την περίοδο δοκιμάζονται.
Παράλληλα, η ΔΕΗ έχει ήδη προβεί σε σειρά παρεμβάσεων για την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών της από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και την ιστοσελίδα της www.dei.gr, ώστε να βοηθήσει τους πελάτες της να παραμείνουν στο σπίτι.
Συγκεκριμένα:
- Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο καθημερινά από τις 7:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.
- Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από το 11770 για όλες τις συναλλαγές τους (νέα συμβόλαια, αλλαγές στοιχείων, διακανονισμοί, κλπ.).
- Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr/epayment όλοι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν απλά και γρήγορα χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια με όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.
- Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εξυπηρετεί όσους πελάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές πληρωμές δίνοντάς τους οδηγίες βήμα-βήμα για την πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ.
- Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα μπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής υπερβαίνει τα 3 λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυμούν, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία εξυπηρέτησής τους.
Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, υπεύθυνος για τον εκσυγχρονισμό της Εμπορίας, κ. Γιώργος Καρακούσης δήλωσε: «Η ΔΕΗ σε αυτή τη δοκιμασία στέκεται δίπλα στο κοινωνικό σύνολο. Οι εργαζόμενοί μας δίνουν τη μάχη για τη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων. Οι πελάτες μας αυτές τις κρίσιμες ώρες πρέπει να μείνουν σπίτι για να παραμείνουν ασφαλείς».
Κ. Χατζηδάκης: Μέτρα «ανάσα» για τις επιχειρήσεις και τις κοινωνικά ευάλωτες ομάδες
Τα μέτρα για την αγορά ενέργειας είναι ισορροπημένα και δίνουν "ανάσα" σε επιχειρήσεις και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως είναι οι ανάπηροι και οι ηλικιωμένοι, επισήμανε ο υπουργός Περιβάλλοντος & Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης, μιλώντας σήμερα στην τηλεόραση του ΑΝΤ1.
Με αφορμή τις ανακοινώσεις της ΔΕΗ, ο κ. Χατζηδάκης εξέφρασε την πεποίθηση ότι και οι υπόλοιπες εταιρείες θα ανακοινώσουν ανάλογα μέτρα η καθεμία ανάλογα με το προφίλ της, με το προφίλ των πελατών της και τη δική της εμπορική πολιτική. Συμβούλευσε δε τους καταναλωτές να επισκεφθούν τις ιστοσελίδες των επιμέρους ενεργειακών εταιρειών να δουν τις προσφορές τους που θα γίνουν αυτές τις μέρες και να αποφασίσουν τι θα κάνουν. Σημείωσε, εξάλλου, απευθυνόμενος προς τους συνταξιούχους, ότι «με το πακέτο της ΔΕΗ -και είμαι βέβαιος και των άλλων εταιρειών- τους δίνεται η δυνατότητα να πληρώνουν λιγότερα εάν πάνε στις ηλεκτρονικές πληρωμές και εγκαταλείψουν τα γκισέ. Αυτό είναι ένα κίνητρο. Δεν κοστίζει σχεδόν τίποτα το να κάνει κανείς αυτή τη σύνδεση και μετά θα έχει σε κάθε τιμολόγιο 5 ευρώ έκπτωση».
«Εμείς θα διευκολύνουμε όσο μπορούμε αυτές τις επιχειρήσεις με αυτές τις ενέσεις ρευστότητας. Αλλά από την άλλη πλευρά προφανώς τους ζητάμε να δείξουν μια ευαισθησία απέναντι στην κοινωνία, μέχρι το σημείο που αντέχουν φυσικά», τόνισε ο υπουργός.
Υπογράμμισε ότι αποκοπές γίνονται μόνο για τους στρατηγικούς κακοπληρωτές.
«Υπάρχουν ηλεκτρονικές διασταυρώσεις, ξέρει και η ΔΕΗ και οι υπόλοιποι ποιοι πραγματικά μπορούν και δεν πληρώνουν. Τώρα για τους πραγματικά ευάλωτους, σήμερα κάναμε μειώσεις. Έκανε η ΔΕΗ μειώσεις στους ευάλωτους και από εκεί και πέρα υπάρχει ήδη ένα πλαίσιο που είναι υποχρεωμένες και οι ίδιες οι εταιρείες να το εφαρμόζουν, που προβλέπει απόλυτη κάλυψη αυτών που πραγματικά είναι ευάλωτοι. Εάν υπάρχουν άνθρωποι που αισθάνονται ότι έχει γίνει μια αδικία, είμαστε εδώ, όχι μόνο η ΔΕΗ και οι υπόλοιποι πάροχοι, αλλά και το γραφείο μου, για να βλέπουμε τέτοιου είδους αδικίες. Αλλά δεν θέλω σε καμία περίπτωση να ανοίξει ένα παράθυρο για διαφόρους οι οποίοι ζουν επί ζημία του συνόλου, να εκμεταλλευτούν αυτή την κρίση και να μην πληρώσουν ενώ μπορούν», τόνισε.