Δύο βραβεία απέσπασε η Κωτσόβολος στα HR Awards σε επίσημη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την 1η Νοέμβριου στο Athenaeum InterContinental. Η εταιρεία διακρίθηκε με Silver βραβείο στην κατηγορία “Excellence in Performance Management Strategy / Initiative” για το θεσμό “Being The Best” και Bronze βραβείο στην κατηγορία “Technology, e-learning & Integrated HR MIS” για το πρόγραμμα "Rostering".
Το πρόγραμμα "Rostering" της Κωτσόβολος στόχο έχει τη βελτίωση της παραγωγικότητας, μέσω της αποτελεσματικής διαχείρισης των βαρδιών, των αδειών, των υπερωριών, του πλάνου εκπαίδευσης, ενώ όλες οι αλλαγές του προγράμματος εργασίας αποτυπώνονται στην πλατφόρμα που επηρεάζουν τη μισθοδοσία (όπως απουσίες, ασθένειες, υπερωρίες). Παράλληλα, ο θεσμός "Being the Best", που έλαβε τη μεγαλύτερη διάκριση στην κατηγορία τους, αποτελεί το πρόγραμμα εσωτερικής αξιολόγησης των εργαζομένων στον τομέα των πωλήσεων και απευθύνεται σε συμβούλους πωλήσεων, ταμίες, offer specialists & telecom experts, καθώς και στη Διευθυντική ομάδα των καταστημάτων. Σκοπός του προγράμματος είναι να δοθεί κίνητρο και επιβράβευση στους ανθρώπους της εταιρείας που έρχονται σε καθημερινή επαφή με τον πελάτη και προσφέρουν άρτια και υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτηση.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, για την Κωτσόβολος, «η ικανοποίηση των πελατών απορρέει, μεταξύ άλλων, και από την ικανοποίηση των εργαζομένων της. Ως εκ τούτου, επενδύει στο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού της, έχοντας αυξήσει τα τελευταία 2 χρόνια τους εργαζομένους της κατά 15%, ενώ προσφέρει συνεχόμενη εκπαίδευση. Οι ώρες εκπαίδευσης που αφιερώθηκαν τον τελευταίο χρόνο έφτασαν τις 52.655, για την πραγματοποίηση 348 σεμιναρίων, ενώ η εταιρεία δημιούργησε έναν ειδικό χώρο εκπαιδεύσεων 500 τ.μ. με όλες τις σύγχρονες ανέσεις που απαιτούνται για την περεταίρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων. Πέρα από τις διακρίσεις στο θεσμό των HR Awards, η μεγαλύτερη αναγνώριση έρχεται από τους ίδιους τους εργαζομένους. Σε έρευνα ικανοποίησης των εργαζομένων, αποδεικνύεται ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης, καθώς το 92% των εργαζομένων νιώθουν «Εξαιρετικά υπερήφανοι» που εργάζονται για την Κωτσόβολος, ποσοστά που ξεπερνούν σημαντικά το Benchmark της Ευρώπης στον κλάδο του retail».