Με στόχο την υποστήριξη, ενίσχυση και ισχυροποίηση της ελληνικής επιχειρηματικής εξωστρέφειας το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, το οποίο ανήκει στο Παγκόσμιο Δίκτυο των Διμερών Γερμανικών Επιμελητηρίων, με 130 γραφεία σε 90 χώρες και δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα δίκτυο μελών με 45.000 επιχειρήσεις – μέλη που αλληλοϋποστηρίζονται, συνεχίζει να αναλαμβάνει και να υλοποιεί δράσεις σε αγορές τρίτων χωρών.
Στο πλαίσιο αυτό, και σε συνεργασία με το Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ελλάδας – Λατινικής Αμερικής, διοργανώνει δύο ενημερωτικές Ημερίδες για τις αγορές της Λατινικής Αμερικής, ενόψει και της επιχειρηματικής αποστολής που θα πραγματοποιήσει σε Βραζιλία, Κολομβία και Μεξικό, από τις 10 έως τις 20 Απριλίου 2018.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι ημερίδες θα πραγματοποιηθούν:
- στην Αθήνα, την Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018, ώρα 11:30-14:10 στην αίθουσα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθήνας (Ακαδημίας 7), και
- στη Θεσσαλονίκη, την Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018, ώρα 15:30-18:30 στην αίθουσα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 29), σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, το Σύνδεσμο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδας και το Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας.
Κατά τη διάρκεια των ημερίδων θα γίνουν αναλυτικές παρουσιάσεις για πρόσφατες οικονομικές εξελίξεις και εκτιμήσεις, καταναλωτικές τάσεις και ανάγκες για εισαγωγές, διεθνή ανταγωνισμό, επιχειρηματικό περιβάλλον, διαδικασίες και αδειοδοτήσεις, φορολογικό και δασμολογικό πλαίσιο, επενδυτικά κίνητρα, κλάδους με προοπτική κ.α. από Πρέσβεις, Εμπορικούς Ακολούθους και Επιτετραμμένους από τις Πρεσβείες του Μεξικού, της Βραζιλίας, της Κολομβίας, της Αργεντινής, του Περού, της Χιλής και της Ουρουγουάης, ενώ θα πραγματοποιηθούν και κατ' ιδίαν επαφές και συζητήσεις με στελέχη ελληνικών εταιριών για εταιρικά σχέδια.
Η πρωτοβουλία για επιχειρηματική αποστολή σε Βραζιλία, Κολομβία και Μεξικό, που συνδιοργανώνουν το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο και το Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ελλάδας-Λατινικής Αμερικής το δεύτερο δεκαήμερο του Απριλίου, προκειμένου να πραγματοποιηθούν Β2Β συναντήσεις με τοπικές εταιρίες της κάθε χώρας, σκοπεύει στην επίτευξη στοχευμένης και εξειδικευμένης πληροφόρησης για τις δυνατότητες προώθησης ελληνικών εξαγώγιμων προϊόντων σε εναλλακτικές αγορές, όπως είναι αυτές της Λατινικής Αμερικής με τους μεγάλους καταναλωτικούς πληθυσμούς, αλλά και στη δημιουργία ευκαιριών συμπράξεων και επενδυτικών έργων μεταξύ ελληνικών και ξένων επιχειρήσεων.
Στο πλαίσιο αυτό, σε μεταγενέστερο διάστημα θα σχεδιασθεί και επόμενη αποστολή σε άλλες χώρες της Λατινοαμερικανικής Ηπείρου.