Στη δημιουργία 2.100 νέων θέσεων εργασίας για υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών στην Βρετανία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα προχωρήσει η Vodafone, στο πλαίσιο της βελτίωσης των δραστηριοτήτων της στην έδρα της.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, η Vodafone έχει αντιμετωπίσει δυσκολίες στην αγορά μετά την υιοθέτηση νέου συστήματος χρεώσεων που μείωσε την προσέλκυση συνδρομητών.
Η Vodafone έχει ήδη επενδύσει 2 δισ. στερλίνες στο βρετανικό της δίκτυο και βρίσκεται στη μέση μιας νέας επενδυτικής προσπάθειας ύψους 2 δισ. στερλίνων μεταξύ των ετών 2016 και 2019 για τη βελτίωση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών για τους περίπου 18 εκατ. βρετανούς συνδρομητές της.
Σημειώνεται πως πολλές μεγάλες επιχειρήσεις είχαν προειδοποιήσει τους βρετανούς ψηφοφόρους ότι η έξοδος από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα ήταν πλήγμα για την οικονομία, όμως φαίνεται πως η αγορά εργασίας παραμένει ανθεκτική, με μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Amazon, να ανακοινώνουν προσλήψεις.