Καλύτερα από τα αναμενόμενα κέρδη σημείωσε η Inditex – μητρική των καταστημάτων Zara - στο α'' εξάμηνο, καθώς συνεχίζει να επωφελείται από την εστίασή της στην εύκολη ανανέωση των αποθεμάτων της και στις γρήγορες παραδόσεις της ώστε να ανεβάσει τις πωλήσεις.
Όπως μεταδίδει το MarketWatch, η μεγαλύτερη εμπορική εταιρεία ενδυμάτων παγκοσμίως σύμφωνα με τα έσοδα, ανακοίνωσε πως τα καθαρά κέρδη της αυξήθηκαν κατά 7,7% σε 1,26 δισ. ευρώ κατά τους έξι μήνες μέχρι το τέλος Ιουλίου από τα 1,17 δισ. την ίδια περίοδο πέρυσι, καταγράφοντας αύξηση 11% στις πωλήσεις στα 10,47 δισ. ευρώ.
Με βάση τα οικονομικά στοιχεία α'' τριμήνου της Inditex, σημειώθηκε αύξηση 8,8% το β'' τρίμηνο με κέρδη 645 εκατ. και αύξηση 11% στις πωλήσεις στα 5,59 δισ. ευρώ.
Τα κέρδη του ομίλου ήταν μεγαλύτερη από τις προβλέψεις των αναλυτών για το β'' τρίμηνο και έρχεται σε αντίθεση με τις επιδόσεις πολλών εκ των ανταγωνιστών της.
Παράλληλα, η Gap Inc. ανέφερε πτώση των πωλήσεων στο β'' τρίμηνο, καθώς οι πωλητές λιανικής στις ΗΠΑ συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν τη συρρίκνωση της κατανάλωσης και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών που επιδιώκουν να προσφέρουν ταχύτερη και φθηνότερη μόδα.
Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της Inditex, ο σουηδικός γίγαντας H&Μ, Hennes&Mauritz, ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα πως οι πωλήσεις κατέγραψαν μείωση λόγω του ασυνήθιστα ζεστού καιρού για την εποχή. Συνολικά, η αύξηση των πωλήσεων της H&M υστερεί σε σχέση με της Inditex, η οποία έχει περισσότερα καταστήματα.
Σύμφωνα με αναλυτές, η Inditex έχει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της λόγω του ότι έχει συγκεντροποιήσει τις δραστηριότητές της στην Ισπανία και σε κοντινές παραγωγικές μονάδες.