Με αύξηση των πωλήσεων, της λειτουργικής κερδοφορίας, με θετικές λειτουργικές ταμειακές ροές καθώς και με συρρίκνωση των ζημιών μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας έκλεισε το 2015 για τον όμιλο Κορρές.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι ενοποιημένες πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 8%, στα 54,5 εκατ. ευρώ από 50,6 εκατ. ευρώ το 2014, αποτέλεσμα της θετικής πορείας των στρατηγικών αγορών του Ομίλου.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων EBITDA, ανήλθαν στα 8,2 εκατ. ευρώ από 5,1 εκατ. ευρώ το 2014, αποτέλεσμα της θετικής πορείας της δραστηριότητας του Ομίλου. Τα αναπροσαρμοσμένα Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων το 2014 ήταν 8,1 εκατ. ευρώ (με την αφαίρεση της επίπτωσης έκτακτου κόστους αναδιοργάνωσης).
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στα -1,4 εκατ. ευρώ το 2015 από -1,9 εκατ. ευρώ το 2014.
Πρωταγωνιστές στην ανάπτυξη ήταν οι διεθνείς αγορές (+22% συγκριτικά με το 2014), συμβάλλοντας στην ενίσχυση της εξωστρέφειας του Ομίλου και στην αύξηση της συμμετοχής της διεθνούς δραστηριότητας στο 46% επί των συνολικών πωλήσεων. Η μάρκα Κορρές παρουσίασε εξαιρετική δυναμική τόσο στην Αμερική όσο και στις αγορές προτεραιότητας της Ευρώπης.
Στην Ελλάδα, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, η Κορρές είναι Νο1 μάρκα στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης στο φαρμακείο, αποτέλεσμα του επιτυχημένου πλάνου επικοινωνίας και προώθησης.
Όπως σημειώνει στην ανακοίνωσή της η Κορρές, το 2016 θα συνεχίσει να υποστηρίζει τη μάρκα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με νέα καινοτόμα προϊόντα, βασισμένα σε εξειδικευμένα φυσικά συστατικά με έμφαση στα ελληνικά βότανα, έρευνα, τεχνολογία αιχμής και κλινικά ελεγμένη αποτελεσματικότητα. Η «πρωτογενής» καινοτομία σε συνδυασμό με το συντονισμένο πρόγραμμα επικοινωνίας, τη δημιουργική παρουσία της μάρκας στα σημεία πώλησης, τη διεύρυνση του δικτύου πώλησης και τη συνεχή αναζήτηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης, είναι οι προϋποθέσεις για την επιτυχή αξιοποίηση των προκλήσεων που θέτουν τα δεδομένα της αγοράς.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο όμιλος εγκαινιάζει το 2016 με μία παγκόσμια καινοτομία στην αντιρυτιδική φροντίδα, τη σειρά Καστανιά Αρκαδική, με αφετηρία τη μεγαλύτερη έρευνα στα φυσικά συστατικά του κόσμου.
Ειδικότερα στην Ελλάδα, η έμφαση παραμένει στις στρατηγικές κατηγορίες του προσώπου και ειδικότερα στον τομέα της αντιγήρανσης, των βαφών μαλλιών και των αντηλιακών.
Η ενίσχυση της εξωστρέφειας θα συνεχίσει να αποτελεί στρατηγικό στόχο για τον Όμιλο και το 2016, με επίκεντρο τις αγορές όπου η μάρκα Κορρές χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας με εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα, όπως στην Αμερική -τη 2η μεγαλύτερη αγορά για την εταιρεία, εκτός Ελλάδος- και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές -Γερμανία, Νορβηγία και Αγγλία.
Τέλος, η Λατινική Αμερική -περιοχή που «εγκαινιάστηκε» επιτυχημένα το β'' τρίμηνο 2015 με τη διάθεση των προϊόντων Κορρές στην αγορά της Βραζιλίας , στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με την AVON- θα συνεχίσει να αποτελεί πεδίο σημαντικής ανάπτυξης της μάρκας Κορρές.