Η ακρίβεια συνεχίζει να αποτελεί βραχνά για τους Έλληνες καταναλωτές, επηρεάζοντας άμεσα τις αγοραστικές τους συνήθειες. Παρά τη μικρή μείωση του πληθωρισμού, οι τιμές των τροφίμων παραμένουν υψηλές, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στις τιμές, στις προσφορές και στην ποιότητα των προϊόντων όταν επισκέπτονται τα σούπερ μάρκετ.
Η διαδικτυακή έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία ερευνών και δημοσκοπήσεων «Interview» για λογαριασμό των Μακεδονικών Νέων σε δείγμα 815 ατόμων απ' όλη τη χώρα, αποτυπώνει με σαφήνεια τις τάσεις και τις προτεραιότητες των Ελλήνων καταναλωτών, αποκαλύπτοντας σημαντικά στοιχεία για τη σχέση τους με τα σούπερ μάρκετ.
Διαβάστε περισσότερα στο mkdn.gr