Η εφημερίδα New York Times ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για τα έσοδα του β΄ τριμήνου καθώς η αύξηση των συνδρομητών τη βοήθησε να ξεπεράσει την κατάρρευση των διαφημιστικών εσόδων λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Η εφημερίδα, που ανταγωνίζεται για διαφημιστικά κονδύλια με κολοσσούς όπως το Facebook και η Google, έχει κάνει στροφή προς ένα μοντέλο που υποστηρίζεται από συνδρομητές, ώστε να μετριάσει την εξάρτησή της από τις διαφημίσεις.
Τα έσοδα από συνδρομές αυξήθηκαν κατά 8,4% φτάνοντας τα 293,19 εκατ. δολάρια, αντισταθμίζοντας μερικώς τη μείωση κατά 43,9% των διαφημιστικών εσόδων.
Η εταιρεία, της οποίας τα μισά έσοδα προέρχονται από συνδρομές, ανακοίνωσε ότι πρόσθεσε 669.000 ψηφιακούς συνδρομητές στο τρίμηνο.
Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 7,5% φτάνοντας τα 403,75 εκατ. δολάρια, ξεπερνώντας όμως τις εκτιμήσεις των αναλυτών που προέβλεπαν 387,18 εκατ. δολάρια, αναφέρει το πρακτορείο Reuters.