Του Χρήστου Ν. Κώνστα
Σφιχτά αγκαλιασμένοι, χέρι-χέρι, οι κύριοι Θύμιος Λυμπερόπουλος και Χρήστος Σπίρτζης θα περάσουν την είσοδο των δικαστηρίων της Ευελπίδων για να διατρανώσουν από κοινού την πρόθεσή τους να εμποδίσουν τον ανταγωνισμό στον τομέα των επίγειων μεταφορών. Ο εγχώριος λαϊκισμός καλπάζει και οι κύριοι Σπίρτζης και Λυμπερόπουλος προσφέρουν μια εικόνα από το μέλλον που σχεδιάζει.
Την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου, η χώρα θα μείνει χωρίς ταξί. Απεργούν ιδιοκτήτες και οδηγοί, με “θεσμικά αιτήματα”, αλλά θα συγκεντρωθούν στις 9 το πρωί της ίδιας μέρας στα δικαστήρια της Ευελπίδων για να υποστηρίξουν τον Πρόεδρο της ΠΟΕΙΤΑ Θύμιο Λυμπερόπουλο ο οποίος δικάζεται γιατί συκοφάντησε (τους αποκάλεσε φοροφυγάδες και άλλα πολλά) τον πρόεδρο και την εταιρεία BEAT.
Σήμερα αρκετές χιλιάδες οδηγοί ταξί συνεργάζονται με την εταιρεία ΒΕΑΤ. Καλούνται δηλαδή από το κορυφαίο συνδικαλιστικό τους όργανο να απεργήσουν εναντίον του εαυτού τους. Την ημέρα της απεργίας, χιλιάδες άνθρωποι θα ταλαιπωρηθούν, ηλικιωμένοι θα κλειστούν στο σπίτι, μεροκάματα θα χαθούν, δουλειές θα καθυστερήσουν, απλά και μόνο επειδή ο κ. Λυμπερόπουλος είναι εμπλεκόμενος σε μια δίκη κατασυκοφάντησης.
Ως μάρτυρες υπεράσπισης του κ. Λυμπερόπουλου θα εμφανιστούν ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας.
Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι η πολιτική ηγεσία της χώρας υιοθετεί τους χαρακτηρισμούς, τις συκοφαντίες και τις πρακτικές του κ. Θύμιου Λυμπερόπουλου.
Το πρώτο αίτημα των απεργών οδηγών ταξί, είναι η “άμεση εφαρμογή του Ν.4530/18 και Ν.4446/16 και δράση από τις Ελεγκτικές Αρχές”.
Ζητούν δηλαδή από τους ανθρώπους που συνεργάζονται στενά με τον πρόεδρο της ΠΟΕΙΤΑ να εφαρμόσουν πιστά τους νόμους που ψήφισαν κατά παραγγελία του προέδρου της ΠΟΕΙΤΑ κ. Θύμιου Λυμπερόπουλου.
Για να μην κρυβόμαστε: Η συντεχνία των μαντράδων έχει κάθε στόχο να εμποδίζει την οποιαδήποτε εξέλιξη στον κλάδο των επίγειων μεταφορών. Αντιθέτως, οι νέες τεχνολογίες, οι νέες διεθνείς πρακτικές μεταφέρουν στο κέντρο των υπηρεσιών τον καταναλωτή, τον επιβάτη. Ο επιβάτης πρέπει να αποφασίζει ποιος θα τον εξυπηρετεί και ποιος πρέπει να αποσυρθεί από την αγορά αν δεν εκσυγχρονιστεί.
Στην Ελλάδα του Υπουργού Σπίρτζη και του συνδικαλιστή Λυμπερόπουλου ωστόσο οι νόμοι φτιάχνονται κατά παραγγελία των συντεχνιών.
Η ελευθερία στην οικονομική δραστηριότητα, το δικαίωμα επιλογής, ο ελεύθερος ανταγωνισμός δεν έχουν θέση στην Ελλάδα του κ. Σπίρτζη και του κ. Λυμπερόπουλου.