Ισχυρό πλήγμα δέχεται η αξιοπιστία της χώρας ως διαμετακομιστικού κέντρου προϊόντων από την Ασία, και δη από την Κίνα προς την Ευρώπη, λόγω των προβλημάτων στο σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ειδομένη.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής, η Hewlett Packard, η πρώτη μεγάλη πολυεθνική που επέλεξε τον Πειραιά και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την προώθηση των προϊόντων της στην Ευρώπη, παρακάμπτει πλέον τον σιδηροδρομικό άξονα Πειραιά - Ειδομένης και έχει στείλει ήδη 100 εμπορευματοκιβώτια μέσω του λιμανιού Κόπλερ της Σλοβενίας.
Παράλληλα, και άλλες επιχειρήσεις που έχουν φορτία τους εγκλωβισμένα στα σύνορα, σε λιμάνια ή σε αποθηκευτικούς χώρους προς μεταφόρτωση σε τρένα και εξαγωγή προς την Ευρώπη, αναζητούν αγωνιωδώς εναλλακτικές λύσεις, που δεν περιλαμβάνουν την Ελλάδα.
Το ζήτημα που έχει προκύψει ανέδειξε χθες και το liberal.gr, υπογραμμίζοντας το ανεπανόρθωτο κόστος για την Ελληνική Οικονομία, σε περίπτωση που οι ξένοι επενδυτές αρχίσουν να αναζητούν εναλλακτικές διαδρομές για τη μεταφορά των προϊόντων τους.