Οι πωλήσεις του ομίλου ειδών πολυτελείας Prada στην Κίνα παρουσιάζουν ισχυρή ανάκαμψη από τη στιγμή που άνοιξαν και πάλι τα καταστήματα και μέχρι τώρα ξεπερνούν κατά πολύ τα επίπεδα του προηγούμενου έτους, δήλωσε στο πρακτορείο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Πατρίτσιο Μπερτέλι.
Η επιθυμία για είδη πολυτελείας των Κινέζων καταναλωτών, του μεγαλύτερου πελάτη του κλάδου, παρέμεινε ισχυρή παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας που έχει βυθίσει την παγκόσμια οικονομία σε ύφεση και έχει παγώσει τα διεθνή ταξίδια.
Το πλήγμα της πανδημίας στον κλάδο των ειδών πολυτελείας ήταν πολύ σημαντικό, και οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για συνολική μείωση των πωλήσεων κατά 35% το 2020.
«Μέχρι σήμερα, οι πωλήσεις του ομίλου Prada έχουν ήδη ξεπεράσει κατά πολύ τα επίπεδα του 2019», είπε ο Μπερτέλι, προσθέτοντας ότι η ανάκαμψη των πωλήσεων επιταχύνθηκε από τα τέλη Μαρτίου.
Μάλιστα, την κινεζική Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, που φέτος γιορτάστηκε στις 25 Αυγούστου, ο όμιλος κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων.