Την υλοποίηση σημαντικού επενδυτικού πλάνου ύψους 40 εκατ. ευρώ για την τριετία 2020 -2022, με έμφαση στην ανάπτυξη και την ανανέωση του δικτύου καταστημάτων αλλά και την παροχή νέων υπηρεσιών προωθεί η Public Media Markt (PMM).
Στο σχεδιασμό της PMM εντάσσεται η δημιουργία ενός Public στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, καθώς κι ενός MediaMarkt στο retail park εντός του Ελληνικού όπου η Lamda Development θα δημιουργήσει σε συνεργασία με την Fourlis.
Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά το επενδυτικό πρόγραμμα, το 2020 επενδύθηκαν περί τα 15 εκατ. ευρώ τα οποία κατευθύνθηκαν κατά κύριο λόγο για τα νέα logistics της εταιρείας και την αποθήκη 22.000 τ.μ. στην Ελευσίνα και ενός υπερσύγχρονου call center 150 ατόμων.
Για την τρέχουσα χρήση ο σχεδιασμός αφορά σε επενδύσεις 15 εκατ. ευρώ οι οποίες περιλαμβάνουν το άνοιγμα δύο νέων καταστημάτων στην Κύπρο, σε Λεμεσό και Λάρνακα, ανακαινίσεις του δικτύου, νέες τεχνολογίες γύρω από το e-commerce κ.ά, ενώ για το 2022 δρομολογούνται επενδύσεις ύψους 10 εκατ.
Πρώτο δείγμα της νέας φιλοσοφίας αποτελεί το κατάστημα Public στο εμπορικό κέντρο Golden Hall στην Αθήνα, το οποίο αποτελεί επέκταση του υφιστάμενου σημείου πώλησης και όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια σχετικής παρουσίασης αποτελεί μία επένδυση ύψους 2 εκατ. ευρώ. Επένδυση η οποία εντάσσεται στο ευρύτερο επενδυτικό πλάνο της PMM που περιλαμβάνει την αναβάθμιση υφιστάμενων καταστημάτων, το άνοιγμα νέων, αλλά και σημαντικές επενδύσεις στους κλάδους της τεχνολογίας και των logistics.
Δυναμική παρουσία άλλωστε θα έχει η Olympia Group, η οποία είναι μέτοχος της Lamda Development, και στο project του Ελληνικού καθώς δρομολογεί το άνοιγμα δύο καταστημάτων.
Ενός Public μέσα στο mall που θα ανοίξει στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, καθώς και ενός MediaMarkt εντός του retail park που η Lamda Development θα δημιουργήσει σε συνεργασία με την Fourlis.
Στο πλαίσιο της ανάπτυξης ο διευθύνων σύμβουλος της ΡΜΜ, Ρόμπυ Μπουρλάς, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγορών κυρίως στο τομέα του e - commerce, καθώς όπως σημείωσε «Γενικά μας αρέσουν τα deals και το έχουμε δείξει, αφού είμαστε αρκετά ενεργοί», τονίζοντας ωστόσο πως «Πάντα κοιτάμε για συμφωνίες αλλά στον σωστό χρόνο και με τις σωστές τιμές».
Αναφορικά με τις επιπτώσεις της πανδημίας και των lockdowns στα οικονομικά αποτελέσματα της ο ίδιος σημείωσε ότι το 2020 ο όμιλος εμφάνισε μονοψήφιο ποσοστό πτώσης των πωλήσεων του σε σχέση με το 2019, ενώ για τη φετινή χρονιά εκτίμησε πως οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν το επίπεδο του 2019.
Ωστόσο, οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος τόσο της Public όσο και της MediaMarkt δεκαπλασιάστηκαν μέσα στην καραντίνα, και σήμερα πλέον κινούνται στο 15%-20% των συνολικών πωλήσεων, ενώ εκτιμάται ότι η διείσδυση θα αγγίξει το 25% το 2022.
Σχετικά με τη διεθνή αναταραχή στις μεταφορές η διοίκηση της εταιρείας δεν αποκλείει επιπτώσεις, με ανατιμήσεις στο επόμενο διάστημα. Όπως τόνισε ο κ. Μπουρλάς, δεν έχουν γίνει μεγάλες ανατιμήσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι απίθανο να ανέβουν οι τιμές, ενώ για τυχόν ελλείψεις ανέφερε ότι υπάρχουν κάποιες αλλά όχι με μεγάλη απόκλιση από τις συνήθεις.