Άνω του 50% της συνολικής υπό κατασκευή επιφάνειας της Β'' Φάσης Ανάπτυξης του Εμπορικού Πάρκου Smart Park έχει ήδη μισθωθεί σε μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης προϊόντων ένδυσης, υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού, αθλητικών ειδών και επίπλων, με βάση τα δεσμευτικά προσύμφωνα εμπορικής μίσθωσης που έχουν μέχρι σήμερα υπογραφεί.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η «Γυαλού Εμπορική και Τουριστική Α.Ε.», θυγατρική της εταιρείας Reds A.E., μέλους του Ομίλου Ελλάκτωρ, έχει προχωρήσει σε υπογραφή δεσμευτικών συμφωνιών με την «Decathlon», την «Marks and Spencer», την «Διάφανο» και την «BO Concept» για την ανάπτυξη ομώνυμων καταστημάτων λιανικής, καθώς και με την «Μαρινόπουλος Α.Ε.» για την ανάπτυξη εμπορικού καταστήματος «GAP».
Μέσω των σχετικών δεσμευτικών προσυμφώνων επιτυγχάνεται η μίσθωση συνολικής επιφάνειας περίπου 7.250 μ2 που αντιστοιχεί σε ποσοστό πληρότητας της μισθωτικής επιφάνειας του νέου κτιρίου περίπου 55%, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η πληρότητα στον όροφο του κτιρίου ανέρχεται στο 87%.
H κατασκευή της Β'' Φάσης του Εμπορικού Πάρκου, προϋπολογισμού περίπου 26 εκατ. ευρώ, έχει ήδη ξεκινήσει με ανάδοχο την ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ, θυγατρική εταιρεία του ομίλου ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ κι αναμένεται η νέα επέκταση να λειτουργήσει τον Νοέμβριο του 2019. Σημειώνεται πως με βάση το ενδιαφέρον που έχει μέχρι στιγμής εκφραστεί, σύντομα αναμένεται να ανακοινωθούν πρόσθετες εμπορικές συμφωνίες για τη μίσθωση καταστημάτων στους τομείς της τεχνολογίας, ένδυσης- υπόδησης, εστίασης κλπ.