Σημαντική τελική ζημία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης από τους πρόσφυγες. Όπως παραδέχτηκε η αρμόδια υφυπουργός Υποδομών, Μαρίνα Χρυσοβελώνη απαντώντας στη Βουλή σε σχετική ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ, Κωστή Χατζηδάκη αυτή αγγίζει τα 3.000.0000 ευρώ!
Πιο αναλυτικά η ζημιά για την εταιρία υπολογίστηκε στα 2.000.000 ευρώ για την περίοδο 19/11/2015 - 11/12/2015, ενώ για τη χρονική περίοδο 19/3 /2016 - 19/4 /2016 άγγιξε το 1.000.0000 ευρώ. Σύμφωνα με την κυρία Χρυσοβελώνη η χρήση της εναλλακτικής σιδηροδρομικής γραμμής μέσω Βουλγαρίας κυμαίνεται από 1000 έως 1300 ευρώ ανά συρμό. Σε ότι αφορά τον τρόπο που σχεδιάζει το υπουργείο για να καλύψει την «χασούρα» θα γίνει αφενός μεν μέσω της κάλυψης της από την αύξηση του μεταφορικού έργου της ΤΡΕΝΟΣΕ κι αφετέρου μέσω του αιτήματος για την καταβολή επιπλέον σχετικών κονδυλίων από την Ε.Ε.
Από την πλευρά του ο Κωστής Χατζηδάκης τόνισε: «Δεν στέκομαι μόνο στο επίπεδο της εικόνας. Στέκομαι στην ουσία. Και η ουσία έχει να κάνει με τη ζημιά που υφίστανται πάρα πολλές ελληνικές επιχειρήσεις, έχει να κάνει με τη ζημιά που υφίσταται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ιδιαίτερα ενόψει της ιδιωτικοποίησης, έχει να κάνει με τις συμβάσεις που έχει υπογράψει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με μια σειρά από κολοσσούς, όπως, ας πούμε -για να μην θεωρηθεί ότι μιλάω θεωρητικά- η HEWLETT PACKARD και η SONY, που διερωτώμαι στο τέλος πώς θα τοποθετηθούν απέναντι σε αυτές τις εξελίξεις. Το γεγονός είναι μείζονος σημασίας».