Στον έλεγχο του 44% του ΟΛΘ οδηγεί η απόκτηση από την Belterra Investments συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη του 66,7% της SEGT, βασικού μετόχου του Οργανισμού με ποσοστό 67%, βάσει συμφωνίας η οποία προβλέπει αποεπένδυση των Deutsche Invest Equity Partners GmbH» (DIEP) και «Transconnect AG».
Εφόσον η συμφωνία λάβει πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού και γίνει η μεταβίβαση, η Belterra και κατ’ επέκταση ο Όμιλος Σαββίδη που μπήκε στην κοινοπραξία ως ο μέτοχος με το μικρότερο μερίδιο συμμετοχής (της τάξης του 20%), γίνεται ο κυρίαρχος τόσο σε ό,τι αφορά τη SEGT, όπου η γαλλική Terminal Link κατέχει μερίδιο 33%, όσο όμως και σε ό,τι αφορά στην εισηγμένη ΟΛΘ Α.Ε.
Ειδικότερα η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Σήμερα, 2 Φεβρουαρίου 2021, ανακοινώνεται η συμφωνία, υπό την αίρεση της έγκρισης από την επιτροπή Ανταγωνισμού, μεταξύ της Helanor Holdings Ltd. (εταιρεία ιδιοκτησίας 100% της Deutsche Invest Equity Partners GmbH) και της Belterra InvestmentsLtd., σύμφωνα με την οποία η Belterra θα αποκτήσει, και η Helanor Holdings Ltd. θα πουλήσει, το 70% των μετοχών της, στην εταιρεία Melbery InvestmentsLtd., σημαντικό έμμεσο μέτοχο της Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.
Διευκρινίζεται ότι με την παρούσα συμφωνία δεν πραγματοποιείται καμία μεταβίβαση μετοχών. Εφ’ όσον υπάρξει έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, τότε θα πραγματοποιηθεί η μεταβίβαση. Η Melbery είναι κατά 66,67% μέτοχος της SEGT, με έδρα την Κύπρο, η οποία κατέχει το 67% των μετοχών της εισηγμένης ΟΛΘ Α.Ε.
Στην περίπτωση έγκρισης της συμφωνίας από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η Belterra Investments Ltd. θα καταστεί ο μοναδικός μέτοχος της Melbery (θα κατέχει το 100% των μετοχών της Melbery) και θα καταστεί ο μεγαλομέτοχος της SEGT με άμεσο ποσοστό 66,67% (δεν κατέχει έμμεσα μετοχές της SEGT).
H πωλήτρια Helanor, καθώς και οι μέτοχοι αυτής, Deutsche Invest Equity Partners GmbH(DIEP) και Transconnect AG, έλαβαν την απόφαση αποεπένδυσης από την Melbery και συνεπώς από την ΟΛΘ Α.Ε.βάσει και της επενδυτικής τους πολιτικής. H αγοράστρια Belterra InvestmentsLtd. προχώρησε στην απόφαση αγοράς του ανωτέρω ποσοστού μετοχών υπό την ανωτέρω αίρεση έγκρισης, στα πλαίσια της συνεπούς επενδυτικής πολιτικής της για επέκταση σε συγκεκριμένους κλάδους στην Ελλάδα, μεταξύ αυτών και στη διαχείριση λιμένων».