Του Γιάννη Τρουπή
Εκπλήξεις και ανατροπές θα περιλαμβάνει η προεκλογική καμπάνια της ΝΔ, με τελικό στόχο την επικράτηση στις εθνικές εκλογές. Όπως πληροφορείται το liberal.gr κεντρικό πρόσωπο στην καμπάνια αυτή θα είναι ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης, αλλά με διαφορετικό τρόπο αυτή τη φορά.
Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα εξακολουθήσει τις στοχευμένες επισκέψεις σε ολόκληρη χώρα, τις συνεντεύξεις και ομιλίες, αλλά δεδομένης της υψηλής συσπείρωσης και της παράστασης νίκης της Νέας Δημοκρατίας, το κόμμα θα αποφύγει τις κομματικές συγκεντρώσεις με εξαίρεση μία τελική εκδήλωση στην Αθήνα.
Την ίδια ώρα αναμένεται να ακολουθήσει μία διαφορετική οδό. Θα ρίξει το βάρος σε θεματικές εκδηλώσεις μέσα από τις οποίες θα δώσει τη μάχη των επιχειρημάτων και θα ξεδιπλώσει το σχέδιο του κόμματος απευθυνόμενος σε ειδικά κοινά και στο πιο μετριοπαθές-αναποφάσιστο τμήμα ψηφοφόρων. Η αρχή έγινε την εβδομάδα που μας πέρασε στην Πάτρα, όπου ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξήγησε αναλυτικά το πρόγραμμά του για την ανάπτυξη, ενώ η αμέσως επόμενη εκδήλωση θα γίνει σε περιοχή της Αττικής και θα αφορά στην Κοινωνική Συνοχή. Παράλληλα η ΝΔ προετοιμάζει το επόμενο διαδικτυακό της σποτ, το οποίο θα είναι επικεντρωμένο στους ανέργους και τους οικονομικά ασθενέστερους.
Μία άλλη καινοτομία και αναμφίβολα μία επιλογή που θα συζητηθεί στη διάρκεια αυτής της προεκλογικής εκστρατείας θα είναι η απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη να μην παραχωρήσει αυτή τη φορά διακαναλική συνέντευξη, όπως έκανε στην προεκλογική περίοδο για τις ευρωεκλογές, ούτε και να κάνει χρήση της έννοιας της διακαναλικής για να μεταδοθεί κάποια συγκέντρωση.
Το επιτελείο του κ.Μητσοτάκη, σύμφωνα με καλά ενημερωμένη πηγή, οργανώνει κάτι που δεν έχει ξαναγίνει, καθώς ο πρόεδρος της ΝΔ αντί συνέντευξης τύπου θα συνομιλήσει χωρίς την μεσολάβηση τρίτου προσώπου με 10 πολίτες που εκπροσωπούν διαφορετικές κοινωνικές, επαγγελματικές και ηλιακές ομάδες. Στην συζήτηση αυτή ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα απαντήσει άμεσα σε όλες τις απορίες που έχουν για το πρόγραμμα της ΝΔ σε μια εκδήλωση η οποία και θα μεταδοθεί διακαναλικά.
Είναι σαφές ότι μέσα από όλες αυτές τις επιλογές αναδεικνύεται και το προσωπικό στοίχημα του Κυριάκου Μητσοτάκη με το βλέμμα στραμμένο στην εθνική κάλπη:
Να κερδίσει και τους πιο δύσπιστους ψηφοφόρους, κάτι που αποτυπώνεται και στις εκλογικές περιφέρειες που ο ίδιος επέλεξε να θέσει υποψηφιότητα, αλλά και να επισκεφθεί το επόμενο διάστημα. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας διάλεξε να θέσει υποψηφιότητα σε 3 από τις 6 εκλογικές περιφέρειες που η ΝΔ έχασε από τον ΣΥΡΙΖΑ στις πρόσφατες ευρωεκλογές.
Πιο συγκεκριμένα ο πρόεδρος της ΝΔ θα είναι υποψήφιος στον Δυτικό τομέα της Β' Αθήνας, τη Β' Πειραιά και την Αχαΐα, οι άλλες τρεις είναι η Άρτα, το Ηράκλειο και τα Χανιά. Αυτό έγινε γιατί ο κ.Μητσοτάκης θέλησε να δώσει προσωπικά τη μάχη στις πιο δύσκολες εκλογικές περιφέρειες και παράλληλα να συμβολίζει το άνοιγμα και την εκλογική στόχευση της Νέας Δημοκρατίας προς το πιο δύσπιστα εκλογικό κοινό.