Υπάρχουν εταιρείες διαμεσολάβησης που «ξεσκίζουν» την νομοθεσία η οποία διέπει τις μεταφορές, είπε ο υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης, κατά την συνεδρίαση του νομοσχεδίου που ρυθμίζει θέματα του χαρτοφυλακίου του, ανάμεσα στα οποία και το καθεστώς λειτουργίας εταιρειών όπως η Taxibeat κι η Uber.
Απαντώντας στον Γιάννη Μανιάτη (ΔΗΣΥ) ο οποίος τον μέμφθηκε ότι «παριστάνει το ΣΔΟΕ» στην περίπτωση της Taxibeat, ο κ. Σπίρτζης είπε: «Εμείς δεν κάνουμε το ΣΔΟΕ, αλλά φαντάζομαι πως θα έχει πολλή δουλειά». Αναφερόμενος δε, στην τοποθέτηση του διευθύνοντος συμβούλου της Beat, Ν. Δανδράκη, κατά την ακρόαση φορέων στις Επιτροπές της Βουλής, ο υπουργός Μεταφορών παρατήρησε ότι ο ίδιος επιβεβαίωσε μία σειρά από κατηγορίες που έχουν διατυπωθεί εναντίον της εταιρείας του, δηλαδή ότι δεν πληρώνει φόρους καθώς δεν εμφανίζει κέρδη, και προσέθεσε ότι οι «γκρίζες ζώνες» που άφησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις έχουν γίνει «μαύρες».
Ακόμη, με σκωπτικό τόνο, ο Χρ. Σπίρτζης είπε ότι αυτό το «ελληνικό θαύμα» που υποστήριζαν ότι είναι η Beat, ιδρύθηκε στο Λονδίνο και μέσα σε τρία χρόνια «συνέρρευσαν όλες οι off-shore του κόσμου να επενδύσουν».
Και ο υφυπουργός, Ν. Μαυραγάνης, επισήμανε ότι έγινε καταφανές μετά την τοποθέτηση του κ. Δανδράκη, ότι δεν συνδέει την εταιρεία του καμία συμβατική σχέση με τους οδηγούς ταξί και επιπλέον διερωτήθηκε αν έχουν δηλωθεί οι φόροι «δωρεάς» που προσφέρει στους καταναλωτές της ως επιδοτήσεις.
Υπενθυμίζεται ότι χθες ο Χρήστος Σπίρτζης και ο Νίκος Μαυραγάνης επιχείρησαν να καταδικάσουν την Taxibeat αλλά κατάφεραν να υποπέσουν σε σφάλματα λόγω… άγνοιας. Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του διευθύνοντα συμβούλου της εταιρείας, Νίκου Δρανδάκη, στη Βουλή, ο κ. Σπίρτζης ξεκίνησε τις ερωτήσεις προκειμένου να τον εκθέσει. Αλλά κατάφερε να εκτεθεί ο ίδιος. Η εμμονή του να καταδικάσει μια ιδιωτική επιχείρηση τον οδήγησε σε καινοφανή επιχειρήματα.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ