Πυρά κατά του υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, αλλά και του «εκλεκτού» του εργολάβου, Χρήστου Καλογρίτσα, εξαπολύουν σε κοινή τους δήλωση ο Γιάννης Μανιάτης, υπεύθυνος Υποδομών, Μεταφορών, Έρευνας και Ψηφιακής Πολιτικής και ο Γιάννης Κουτσούκος, υπεύθυνος Οικονομικών και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Όπως τονίζουν, ο εκλεκτός και αγαπημένος εργολάβος της κυβέρνησης «χάνει» και τις τέσσερις εργολαβίες στον άξονα Πάτρα – Πύργος, καταρρίπτοντας εκκωφαντικά το αφήγημα του κ. Σπίρτζη για την επιλογή του να κατατμήσει το έργο σε 8 εργολαβίες.
Μετά από τέσσερα χρόνια ο σχεδιασμός του κ. Σπίρτζη μόνον ως φάρσα μπορεί να αξιολογηθεί, προσθέτουν επισημαίνοντας ότι για ακόμα μία φορά διαψεύδονται οι αυταπάτες που διαρκώς καλλιεργούσε ο κ. Σπίρτζης για την έναρξη των εργασιών από μήνα σε μήνα, αλλά και ο κ. Τσίπρας που δεσμεύτηκε από την Πάτρα ότι το έργο θα ξεκινήσει το Καλοκαίρι.
Αναλυτικά, στην ανακοίνωσή τους οι κ.κ. Μανιάτης και Κουτσούκος αναφέρουν:
«Ο εκλεκτός του κ. Σπίρτζη και αγαπημένος εργολάβος της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, κ. Καλογρίτσας, «χάνει» και τις τέσσερις εργολαβίες στον άξονα Πάτρα – Πύργος και καταρρέει εκκωφαντικά το αφήγημα του κ. Σπίρτζη για την επιλογή του να κατατμήσει το έργο σε 8 εργολαβίες. Μια κατάτμηση που στόχευε στη δήθεν βελτίωση του ανταγωνισμού με την είσοδο και μικρότερων εργοληπτικών εταιριών στην κατασκευή των μεγάλων έργων, που όμως είχε ως τελικό αποτέλεσμα την προσφορά μεγάλων εκπτώσεων, που κατά τον κ. Σπίρτζη αποτελούσαν μια θετική εξέλιξη για το δημόσιο, μιας και θα εξοικονομούσε περισσότερους πόρους για νέα έργα.
Μετά από τέσσερα χρόνια ο σχεδιασμός του κ. Σπίρτζη μόνον ως φάρσα μπορεί να αξιολογηθεί.
Τελικά, για ακόμα μία φορά διαψεύδονται οι αυταπάτες που διαρκώς καλλιεργούσε ο κ. Σπίρτζης για την έναρξη των εργασιών από μήνα σε μήνα, αλλά και ο κ. Τσίπρας που δεσμεύτηκε από την Πάτρα ότι το έργο θα ξεκινήσει το Καλοκαίρι.
Απολογηθείτε κε Σπίρτζη τώρα στις τοπικές κοινωνίες που αμήχανες βλέπουν ένα τόσο μεγάλο έργο για την περιοχή τους να απομακρύνεται σταθερά από την ασφάλεια της χρηματοδότησης του ΕΣΠΑ».