Ε. Ακρίτα: «Μισαναπηρισμός» το περιστατικό με τον μαθητή που σηκώθηκε από το αμαξίδιο για να παρελάσει - Η απάντηση της καθηγήτριας
Screenshot by TikTok/lamianow.gr
Screenshot by TikTok/lamianow.gr

Ε. Ακρίτα: «Μισαναπηρισμός» το περιστατικό με τον μαθητή που σηκώθηκε από το αμαξίδιο για να παρελάσει - Η απάντηση της καθηγήτριας

Ως «αποτρόπαιο δείγμα μισαναπηρισμού» χαρακτήρισε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Έλενα Ακρίτα το περιστατικό με τον μαθητή με αναπηρία στη Λαμία, ο οποίος σηκώθηκε από το αμαξίδιό του για να παρελάσει την 25η Μαρτίου.

«Ένα αποτρόπαιο δείγμα μισαναπηρισμού όπου ο ''αρτιμελής'' είναι ανώτερος από τον ''ανάπηρο''. Γιατί όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι αλλά μερικοί είναι πιο ίσοι από τους άλλους. Ένα ΑμεΑ άτομο ''υστερεί'' σύμφωνα με τους άγραφους νόμους μιας ρατσιστικής, κακοποιητικης κοινωνίας», ανέφερε, μεταξύ άλλων σε ανάρτησή της στο Facebook.

Αναλυτικά η ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα:

«Με ρίγη εθνικής συνείδησης υποδέχτηκαν έντυπα και ιστοσελίδες το περιστατικό με ΑμεΑ μαθητή που σηκώθηκε από το αναπηρικό αμαξίδιο και περπάτησε υποβασταζόμενος στην παρέλαση.

Ένα αποτρόπαιο δείγμα μισαναπηρισμού όπου ο «αρτιμελής» είναι ανώτερος από τον «ανάπηρο». Γιατί όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι αλλά μερικοί είναι πιο ίσοι από τους άλλους. Ένα ΑμεΑ άτομο «υστερεί» σύμφωνα με τους άγραφους νόμους μιας ρατσιστικής, κακοποιητικης κοινωνίας.

Θα περιμένουμε την επόμενη χρονιά τους εναπομείναντες ανάπηρους πολέμου, τους ήρωες που παρελαύνουν με αμαξίδια, να σηκωθούν και να περπατήσουν.

Ο ρατσισμός κρύβεται στις λεπτομέρειες. Εδώ, σε μια πράξη που αποθεώνεται για όλους τους λάθος λόγους.
Τους τραγικά λάθος λόγους».

Στη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ απάντησε καθηγήτρια και υπεύθυνη της παρέλασης στη Λαμία, η οποία σημειώνει ότι το παιδί «είχε έντονη επιθυμία να περάσει στην παρέλαση και να περπατήσει».

«Απορώ πώς κάνετε κριτική ενώ δεν γνωρίζετε το ίδιο το παιδί, τις ανάγκες του, τις επιθυμίες του, το πλαίσιο στο οποίο μεγαλώνει. Σας πληροφορώ ως υπεύθυνη της παρέλασης ότι είχε έντονη επιθυμία το παιδί να περάσει στην παρέλαση αλλά και να περπατήσει. Εγώ ως γυμνάστρια οφείλω να σέβομαι τις επιθυμίες των μαθητών μου και τον τρόπο που θέλουν να αυτοπροσδιορίζονται», έγραψε χαρακτηριστικά η εκπαιδευτικός.