Με την ακριβή ημερομηνία των εθνικών εκλογών να μην έχει ακόμα «κλειδώσει», παρά τις εισηγήσεις για κάλπες τον προσεχή Απρίλιο, το Μέγαρο Μαξίμου ανοίγει το βηματισμό του με ξεκάθαρο στόχο την ενίσχυση του ακροατηρίου του.
Κεντρικός άξονας σε αυτή τη στρατηγική είναι η αξιοποίηση του «ισχυρού» χαρτιού της ΝΔ που δεν είναι άλλο από τον ίδιο τον κ. Μητσοτάκη. Στο πρωθυπουργικό γραφείο αναλύουν σχεδόν σε καθημερινή βάση τα αποτέλεσμα ερευνών και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η σύγκριση μεταξύ Μητσοτάκη Τσίπρα σε όλα τα δύσκολα ζητήματα της καθημερινότητας βρίσκει κερδισμένο με μεγάλη διαφορά τον πρωθυπουργό. Πάνω σε αυτή λοιπόν τη γραμμή αναμένεται να κινηθεί το επόμενο διάστημα το Μέγαρο Μαξίμου.
Η ανάδειξη του διλήμματος «Μητσοτάκης ή Τσίπρας» όσο θα περνούν οι μέρες και οι εκλογές θα έρχονται πιο κοντά θα γίνεται ολοένα και πιο καθαρή από την πλευρά του κυβερνώντος κόμματος με αιχμή την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης αλλά και συνολικά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες. Οι δημόσιες εμφανίσεις του κ. Μητσοτάκη θα πυκνώσουν, με προφανή στόχο την ενίσχυση του πρωθυπουργικού του προφίλ.
Στο πλαίσιο αυτό έχει δοθεί πάντως και μία άλλη εντολή προς τα μέλη του υπουργικού συμβουλίου και τους κυβερνητικούς βουλευτές. Στις δημόσιες τοποθετήσεις τους στα ΜΜΕ να κάνουν εκτενείς αναφορές στα πεπραγμένα του ΣΥΡΙΖΑ και σε αντιδιαστολή αυτά που έχουν γίνει τα τελευταία τέσσερα χρόνια από την ΝΔ.
Αυτό σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη αποτελεί το «κλειδί» το οποίο μπορεί να ανοίξει το στόχο της αυτοδυναμίας στις δεύτερες εκλογές. Για το υπόλοιπο της θητείας της η κυβέρνηση θα επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου προκειμένου να πείσει την κοινωνία ότι όλα όσα λέει τα κάνει πράξη, ενισχύοντας το οπλοστάσιο της με συγκεκριμένα μέτρα προς όφελος των πολλών.
Με φόντο λοιπόν τις παραπάνω σκέψεις, είναι θέμα ημερών η χορήγηση φθηνών στεγαστικών δανείων σε νέους έως 39 ετών. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα στο οποίο στηρίζουν πολλά στο Μέγαρο Μαξίμου και που σύμφωνα με τους εμπνευστές του θα συμβάλλει καθοριστικά στην αντιμετώπιση του προβλήματος στέγης που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι μέχρι 40 ετών.
Στην ίδια λογική εντάσσεται το λεγόμενο "καλάθι του νοικοκυριού" που κάνει επίσημη πρεμιέρα την Τετάρτη. Με τα 51 προϊόντα που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα το Μαξίμου εκτιμά ότι μπορεί να μπει ένα είδους φρένο στις ανατιμήσεις βασικών αγαθών. στέλνοντας το μήνυμα στους πολίτες ότι η κυβέρνηση κινείται.
Παράλληλα κατά τη διάρκεια του τελευταίου υπουργικού η οδηγία προς τους υπουργούς και αναπληρωτές ήταν να ενταθεί η παραγωγή κυβερνητικού έργου μια και με τον τρόπο αυτό ο πολίτης θα αισθανθεί ότι η κυβέρνηση βρίσκεται δίπλα του.