Με διαδραστικούς πίνακες θα έχουν εξοπλιστεί όλα τα σχολεία της χώρας έως τον Σεπτέμβριο, όπως δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης από τη Θεσσαλονίκη.
Πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού άνω των 100 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης, το οποίο ήδη υλοποιείται.
Όπως αναφέρει το voria,gr, o υπουργός επισκέφθηκε σήμερα το 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης όπου και παραδόθηκαν δέκα διαδραστικοί πίνακες. Ο κ. Πιερρακάκης, συνοδευόμενος από τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιο Αγγελούδη, την αντιδήμαρχο Παιδείας και τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρο Κόπτση, είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με μαθητές και καθηγητές για τον νέο τρόπο διδασκαλίας.
«Είχα την ιδιαίτερη χαρά να επισκεφτώ με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης το 14ο Γυμνάσιο όπου ξεκίνησαν να εγκαθίστανται οι διαδραστικοί πίνακες. Θα έχουμε εγκατάσταση πινάκων σε όλη τη χώρα μέχρι τον Σεπτέμβριο, για όλες τις τάξεις, από Ε΄ Δημοτικού μέχρι και τη Γ´ Λυκείου. Είδαμε το πόσο πιο ωραίο μπορεί να γίνει το μάθημα μέσα από τη χρήση ενός διαδραστικού πίνακα. Μιλήσαμε και με τα παιδιά του 15μελους και με καθηγητές και μας είπαν ότι το μάθημα γίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον κι αυτό λέει πάρα πολλά για εμάς και είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος να δει κανείς πώς η τεχνολογία μπορεί να εμπλουτίσει τη διδασκαλία και να κάνει το μάθημα ακόμα καλύτερο», δήλωσε ο κ. Πιερρακάκης. Ξεκαθάρισε πάντως πως οι μεταρρυθμίσεις που χρειάζονται στην Παιδεία δεν εξαντλούνται σε αυτό.
Ο κ. Πιερρακάκης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει για άλλη μια φορά με τον δήμαρχο Στέλιο Αγγελούδη, ο οποίος του έθεσε μια σειρά από αιτήματα για τα οποία ο υπουργός επιφυλάχθηκε να απαντήσει. Μεταξύ αυτών ήταν να στηριχθεί το πρόγραμμα της δημοτικής αρχής για τη μετατροπή των σχολικών αυλών σε πάρκα γειτονιάς.
«Είχα την ευκαιρία να του θέσω κάποια αιτήματα για τα οποία επιφυλάχτηκε να απαντήσει οργανωμένα, όπως άλλωστε κάνει κάθε φορά. Αναφέρομαι στο αίτημα της δημοτικής αρχής για τη μετατροπή των σχολικών αυλών σε πάρκα γειτονιάς, τη δυνατότητα να παρέμβουμε σε δύο-τρία δημοτικά γυμναστήρια για να τα μετατρέψουμε σε ανοιχτά γυμναστήρια γειτονιάς και βέβαια να υποστηρίξει, εάν και δεν είναι της αρμοδιότητάς του, το μεγάλο πρόβλημα σχολικής στέγης», ανέφερε ο κ. Αγγελούδης.
«Ακούω με πολύ ενδιαφέρον τις προτάσεις του κ. Αγγελούδη για μία σειρά από θέματα και θα είμαστε αρωγός σε αυτά τα οποία ζητά η δημοτική αρχή», τόνισε ο υπουργός από την πλευρά του. Όπως είπε ο κ. Πιερρακάκης για τις σχολικές αυλές, «το υπουργείο και τα συναρμόδια υπουργεία θα στηρίξουμε το αίτημα αυτό». Εξήγησε ότι αυτή είναι εξάλλου και η φιλοσοφία της νέας νομοθετική ρύθμισης που θα φέρει το υπουργείο, δηλαδή του ανοιχτού σχολείου. «Θέλουμε να δούμε πώς μέσα από τη σχολική υποδομή θα ανοιχτεί ακόμα περισσότερο στην κοινότητα», σημείωσε.
«Έχουμε ήδη μιλήσει στο πλαίσιο του προγράμματος κατά του σχολικού εκφοβισμού για τις δράσεις ενεργού πολίτη στα σχολεία που θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο. Πρόκειται για την παρέμβαση που πρέπει να έχει ο μαθητής στην τοπική του κοινότητα λύνοντας θέματα καθημερινότητας, περιβαλλοντικά προβλήματα, να είναι ευαισθητοποιημένος για να μπορεί να αναπτύσσει την ιδιότητα του πολίτη. Σε αυτό το πλαίσιο έρχεται και κουμπώνει η διαδικασία που αφορά στις σχολικές αυλές», υπογράμμισε.