Δεν έχουμε εισήγηση για κλείσιμο δημοτικών ανέφερε μεταξύ άλλων η Υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, αναφέροντας πως από την αρχή της κρίσης ακούνε τους ειδικούς ενώ όπως είπε τα στοιχεία δείχνουν ότι δεν υπάρχει τάση διασποράς εντός των σχολείων. Ωστόσο, όπως η ίδια πρόσθεσε επειδή υπάρχει έξαρση της πανδημίας αναμένονται οι νέες εισηγήσεις των ειδικών.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, η κ. Κεραμέως είπε πως στην περίπτωση που προχωρήσει η αναστολή λειτουργίας των δημοτικών σχολείων θα κινηθούν σε 2 επίπεδα τα οποία είναι έτοιμα:
1. Εκπαιδευτική τηλεόραση. Έχουν βιντεοσκοπηθεί πάνω από 220 μαθήματα που γίνανε εκ του μηδενός, χτίστηκε μια βιβλιοθήκη πάνω στην εθελοντική προσφορά καθηγητών η οποία θα γίνει σε συνεργασία με την ΕΡΤ για την προβολή εκπαιδευτικών επεισοδίων
2. Τηλεκπαίδευση
Ερωτηθείσα για το κρασάρισμα που εμφανίστηκε στην τηλεκπαίδευση και τα σχετικά σχόλια της αντιπολίτευσης για μη ύπαρξη εναλλακτικού πλάνου η ίδια ανέφερε πως αυτό το σύστημα είχε δοκιμαστεί σε πανελλαδική εμβέλεια την άνοιξη κατά την διάρκεια του lockdown και πως δεν υπάρχει καλύτερο κρας τεστ από αυτό και είχε ήδη λειτουργήσει.
Η υπουργός μάλιστα μέσω της τηλεόρασης του ΣΚΑΙ προσκάλεσε τον εκπρόσωπο κάθε κόμματος να δει την σύμβαση με την εταιρία CISCO που έχει αναλάβει την πλατφόρμα της τηλεκπαίδευσης. «Πρόκειται για δωρεά. Το ελληνικό δημόσιο δεν έχει ξοδέψει ούτε ευρώ » ανέφερε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα η υπουργός επεσήμανε ότι όλα τα γυμνάσια και τα λύκεια σήμερα είναι στην τηλεκπαίδευση χωρίς προβλήματα ενώ σημείωσε πως «αρρυθμίες θα υπάρχουν και είμαστε εδώ για να τις επιλύουμε, μιλάμε για ένα τεράστιο εγχείρημα με την 2η μέρα τηλεκπαίδευσης να έχουμε συμμετοχή πάνω από3,2 εκατ. μαθητές συνδεδεμένους και πάνω από 9εκατ. λεπτά μαθημάτων».
Σχετικά με το ότι είναι ανοιχτά τα δημοτικά και ταυτόχρονα κλειστά κάποια φροντιστήρια που προσφέρουν υπηρεσίες σε παιδιά δημοτικού (πχ ξένων γλωσσών, μελέτης) ανέφερε πως η εισήγηση της επιτροπής ήταν να μείνουν ανοιχτές συγκεκριμένες σχολικές μονάδες (τα δημοτικά και τα ειδικά σχολεία κάθε βαθμίδας) για συγκεκριμένους λόγους ενώ σημείωσε πως βασική αρχή της επιτροπής είναι να μην αναμιγνύονται μεταξύ τους μαθητικές ομάδες.