Μια κυριολεκτικά απίστευτη ιστορία με πρωταγωνιστή τον πρώην πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Στέλιο Παππά, πατέρα του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Παππά έφερε στην επιφάνεια σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Κ. Καραμανλής. Η υπόθεση ξεκινά στις 12 Ιουνίου του 2019 (λίγο μετά τις ευρωεκλογές τις οποίες έχασε ο ΣΥΡΙΖΑ), με τον ο κ. Παππά που είχε δήθεν αναλάβει να εξυγιάνει τον ΟΑΣΘ να καταθέτει μια «καταγγελία» στην Κομισιόν για να ερευνήσει αν η εταιρεία έλαβε από το κράτος ως επιχορήγηση το ποσό των 127 εκ. ευρώ.
Ο στόχος, σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, ήταν αφενός, να πλήξει τους πρώην μετόχους του ΟΑΣΘ και, αφετέρου, να δεσμεύσει την επόμενη κυβέρνηση και την επόμενη διοίκηση.
Ωστόσο, ο κ. Παππάς όχι μόνο δεν παράδωσε κανένα σχετικό έγγραφο, αλλά ευρέθη μια (εμπιστευτική) απάντηση του τότε Υπουργού Οικονομικών, Ευκλείδη Τσακαλώτου, η οποία… ακύρωνε πλήρως την καταγγελία του πρώην προέδρου του ΟΑΣΘ! Μάλιστα, το έγγραφο του κ. Τσακαλώτου έχει ημερομηνία 23 Μαΐου, δηλαδή ο κ. Παππάς γνώριζε πως όσα κατήγγειλε ήταν τουλάχιστον αναληθή, παρ΄ όλα αυτά προχώρησε στην καταγγελία!
«Κατά την αναζήτηση των εγγράφων εντοπίστηκε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον εμπιστευτικό έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών, με ημερομηνία 23 Μαΐου του 2019, δηλαδή επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και υπουργίας του κ. Τσακαλώτου. Το έγγραφο είναι εμπιστευτικό και αν θέλετε θα το καταθέσω στη Βουλή προς δική σας ενημέρωση και είναι πλήρως αποκαλυπτικό. Ξέρετε τι λέει, λοιπόν, το Υπουργείο Οικονομικών επί υπουργίας του κ. Τσακαλώτου στον κ. Παππά για τη φοβερή αυτή καταγγελία; Πρώτον, αν -και το τονίζω- υφίσταται κρατική ενίσχυση και με δεδομένο ότι ο αρχικός λήπτης αυτής είναι ο ΟΑΣΘ, τότε τα 127 εκατομμύρια ευρώ θα έπρεπε να τα επιστρέψει ο κρατικοποιημένος ΟΑΣΘ και όχι οι μέτοχοι. Δεύτερον, ο ΟΑΣΘ -τα λέει αυτά το Υπουργείο Οικονομικών επί υπουργίας κ. Τσακαλώτου, δεν τα λέω εγώ- δεν θεωρείται επιχείρηση και ως εκ τούτου δεν μπορεί να υφίσταται κρατική ενίσχυση. Τρίτον, με δεδομένο ότι έχει παρέλθει δεκαετία, ενεργοποιείται το άρθρο 17 του Κανονισμού 2015/1589, που στην ουσία ορίζει πως οι εξουσίες της Επιτροπής για ανάκτηση της ενίσχυσης υπόκεινται σε δεκαετή προθεσμία παραγραφής. Αυτά τα στοιχεία τα έχει η Κομισιόν, τα έχει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και συνεννοήθηκε, κύριε Πρόεδρε, με τη νέα Διοίκηση του ΟΑΣΘ να βάλει την υπόθεση στο αρχείο», τόνισε ο κ. Καραμανλής εκθέτοντας πλήρως τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Χ. Γιαννούλη που έσπευσε να ρωτήσει σχετικά στη Βουλή.