Μία εντελώς διαφορετική προεκλογική καμπάνια από αυτές που έχουμε ζήσει τα τελευταία χρόνια θα κάνει η Νέα Δημοκρατία στο δρόμο προς τις εκλογές της 7ης Ιουλίου. Την είδηση αυτή έδωσε χθες ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην συνέντευξή του στον ΑΝΤ1, ξεκαθαρίζοντας πως αντί για τις γνωστές ανοιχτές συγκεντρώσεις παλαιοκομματικού τύπου το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης επιλέγει να διοργανώσει μια σειρά μικρότερων θεματικών εκδηλώσεων στις οποίες ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης θα συνομιλεί χωρίς τη συμμετοχή τρίτων, με τους πολίτες.
Σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές, μέσα από διαδραστικές και στοχευμένες εκδηλώσεις, ο κ. Μητσοτάκης θα επιδιώξει να αναδείξει πιο αποτελεσματικά απ ό,τι στις παραδοσιακές συγκεντρώσεις τις πτυχές του κυβερνητικού του σχεδίου, λαμβάνοντας υπόψιν και τις προτάσεις των πολιτών στην τελική μορφή του προγράμματός του.
Η επιλογή αυτή, μπορεί να είναι απολύτως «ξένη» ως προς τα όσα έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα στο πολιτικό σκηνικό της χώρας, δεν ισχύει όμως το ίδιο και σε ότι έχει να κάνει με την ΝΔ.
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, σύμφωνα με στενούς του συνεργάτες, πολύ συνειδητά τον τελευταίο ενάμιση χρόνο επέλεξε αυτόν το νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες. Αντί συγκεντρώσεων η ΝΔ οργάνωσε πολλές θεματικές εκδηλώσεις με μικρότερο ακροατήριο, το οποίο όμως διευκολύνει την απευθείας συζήτηση με τους πολίτες με την μορφή των ερωταπαντήσεων. Πολλές μάλιστα εξ αυτών των εκδηλώσεων, στις οποίες μετείχε ο κ. Μητσοτάκης δεν είδαν καν το φως της δημοσιότητας. Άλλοτε με νέους, άλλοτε με αγρότες και άλλοτε με ιδιωτικούς ή δημόσιους υπαλλήλους στον τόπο εργασίας τους.
Η στόχευση της ΝΔ είναι προφανής μέσα από την αναπαραγωγή αυτών των συζητήσεων σε ένα ευρύτερο κοινό. Να απευθυνθεί όχι μόνον σε όσους την εμπιστεύθηκαν στις τελευταίες εκλογές, αλλά κυρίως στους πολίτες που ακόμη αμφιταλαντεύονται για το τι θα ψηφίσουν. Να μπορούν δηλαδή όλοι να αξιολογήσουν με νηφάλιο τρόπο και χωρίς τις γνωστές κορώνες της προεκλογικής αντιπαράθεσης, τόσο τις προτεραιότητες της πολιτικής πρότασης της Νέας Δημοκρατίες όσο και τους τρόπους με τους οποίους θα επιχειρήσει να της υλοποιήσει αν οι πολίτες την εμπιστευθούν.
Παράλληλα, πληροφορίες από την Πειραιώς επιμένουν ότι θα δώσουν μεγάλη σημασία και στα social media καθώς μέσα από αυτά ενημερώνονται οι νεότερες ηλικίες οι οποίες είναι και οι πιο δύσπιστες έναντι του πολιτικού προσωπικού της χώρας, με την τακτική που έχει επιλεγεί εκεί να είναι διαφορετική από τις παλιότερες κλασικές καμπάνιες των κομμάτων, όπως τονίζουν αρμόδιες πηγές.
Στη θέση της «μαύρης» προπαγάνδας προτιμήθηκε στις τελευταίες εκλογές η επικοινωνία των βασικών δεσμεύσεων της Νέας Δημοκρατίας με πρωτότυπο τρόπο, με σύντομα μηνύματα και ευφάνταστα εικαστικά τα οποία κλικάροντάς τα οδηγούσαν στην επεξήγηση των θέσεων της ΝΔ.
Το αποτέλεσμα της ευρωκάλπης που έφερε για πρώτη φορά τη ΝΔ να προηγείται και σε αυτές τις ηλικίες ήταν μια δικαίωση για το τμήμα που έχει αναλάβει την καμπάνια της ΝΔ στο ίντερνετ, όπως σημειώνει στέλεχος της Πειραιώς και δεν είναι τυχαίο ότι ήδη από σήμερα στο youtube προβάλλεται ένα ακόμη νέο σποτάκι της αξιωματικής αντιπολίτευσης που επιδιώκει να έχει συνεχή παρουσία στους διαδικτυακούς τόπους με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα νέων.