Στην τελική ευθεία βρίσκονται τα νομοσχέδια για τον καταδυτικό τουρισμό και τη βραχυχρόνια μίσθωση, σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού. Παράλληλα, προγραμματίζεται να ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2020, νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, η επικοινωνιακή εκστρατεία της Ελλάδας στο εξωτερικό από τον ΕΟΤ.
Τα παραπάνω έγιναν γνωστά κατά τη διάρκεια συνάντησης του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη στο πλαίσιο συνάντησης με δημοσιογράφους.
Το νομοσχέδιο του καταδυτικού τουρισμού, που βρίσκεται στο τελικό στάδιο, θα περιλαμβάνει και διάταξη για τις κολυμβητικές δεξαμενές (πισίνες), προκειμένου να απαντήσει στις σύγχρονες ανάγκες, μιας και θα αντικαταστήσει ένα πλαίσιο που συντάχθηκε τη δεκαετία του '70, όπως αναφέρθηκε.
Στο μεταξύ στην τελική ευθεία είναι και η νομοθετική παρέμβαση του υπουργείου για τη βραχυχρόνια μίσθωση. Σε αυτή την παρέμβαση δεν θα υπάρχει ο χρονικός περιορισμός μίσθωσης, ενώ η προσπάθεια εστιάζεται στην αποφυγή της φοροδιαφυγής. Όπως είπε ο κ. Θεοχάρης οι όροι θα είναι τέτοιοι που θα αποτρέπουν τον οποιονδήποτε να λειτουργεί στη σκιά της φοροδιαφυγής, ενώ την ίδια στιγμή θα θεσπιστούν κανόνες που θα διασφαλίζουν την ποιότητα της φιλοξενίας.
Με σκοπό την στοχευμένη προσέγγιση των αγορών για τον ελληνικό τουρισμό για το 2020, το υπουργείο φιλοδοξεί να κερδίσει με την έναρξη της νέας χρονιάς το στοίχημα των κρατήσεων.
Απάντηση στον χαμηλό προϋπολογισμό που έχει ο ΕΟΤ για να φέρει εις πέρας το έργο της προώθησης της Ελλάδας στο εξωτερικό, είναι η στρατηγική στόχευση, σε κρίσιμες αγορές, όπως αυτή της Κίνας αλλά και άλλων εκτός Σέγκεν χωρών, όπως ανάφερε ο κ. Θεοχάρης. Για φέτος αυτά τα κονδύλια δεν θα ξεπεράσουν τα 16 εκατομμύρια ευρώ συνολικά στο έτος.
Σε ερώτηση για πιθανή συνεργασία του ΕΟΤ με την εταιρία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, την Marketing Greece, ο υπουργός τόνισε ότι αυτή προωθείται και εξετάζεται φόρμουλα προκειμένου να λάβει σάρκα και οστά.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ