Αυστραλία: Η Meta αυστηροποιεί τους κανόνες διαφήμισης, με στόχο να περιορίσει τις οικονομικές απάτες
Shutterstock
Shutterstock
Investing

Αυστραλία: Η Meta αυστηροποιεί τους κανόνες διαφήμισης, με στόχο να περιορίσει τις οικονομικές απάτες

Η Meta Platforms, ιδιοκτήτρια του Instagram και του Facebook, δήλωσε  ότι εισήγαγε αυστηρότερους κανόνες για τους διαφημιστές χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται σε Αυστραλούς, σε μια προσπάθεια να πατάξει τις απάτες στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Η κίνηση αυτή έρχεται μετά την ανακοίνωση της Meta τον Οκτώβριο ότι κατέβασε 8.000 λεγόμενες διαφημίσεις «celeb bait», στο πλαίσιο μιας προσπάθειας με τις αυστραλιανές τράπεζες να περιορίσουν τις απάτες που χρησιμοποιούν εικόνες διάσημων ανθρώπων για να εξαπατήσουν τους καταναλωτές, ώστε να δώσουν χρήματα σε ψεύτικα επενδυτικά προγράμματα.

Οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει πλέον να επαληθεύουν τα στοιχεία του δικαιούχου και του πληρωτή τους, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού της άδειας παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών της Αυστραλίας, προτού μπορέσουν να προβάλουν διαφημίσεις χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, δήλωσε η Meta.

«Η εισαγωγή της επαλήθευσης των διαφημιστών χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών είναι ένα σημαντικό πρόσθετο βήμα για την προστασία των ανθρώπων στην Αυστραλία από αυτούς τους εξελιγμένους απατεώνες», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta ANZ Will Easton.

Μόλις οι διαφημιζόμενοι επαληθευτούν, θα πρέπει να συμπεριλάβουν στις διαφημίσεις τους τα στοιχεία του πληρωτή και του δικαιούχου, τα οποία θα εμφανίζονται σε μια δήλωση αποποίησης ευθύνης «Paid for By» μετά την έγκριση της διαφήμισης, δήλωσε η εταιρεία.

Τον περασμένο μήνα, η κεντροαριστερή κυβέρνηση της Αυστραλίας απέσυρε τα σχέδια για επιβολή προστίμου στις διαδικτυακές πλατφόρμες έως και 5% των παγκόσμιων εσόδων τους, επειδή δεν κατάφεραν να αποτρέψουν τη διάδοση της παραπληροφόρησης στο διαδίκτυο.

Το νομοσχέδιο αποτελούσε μέρος μιας ευρείας ρυθμιστικής καταστολής από την Καμπέρα, όπου οι ηγέτες έχουν παραπονεθεί ότι οι τεχνολογικές πλατφόρμες με έδρα το εξωτερικό παραβιάζουν την κυριαρχία της χώρας, και έρχεται πριν από τις ομοσπονδιακές εκλογές που θα διεξαχθούν εντός του έτους.

Η Αυστραλία ενέκρινε αυτή την εβδομάδα έναν νόμο - ορόσημο που απαγορεύει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για παιδιά κάτω των 16 ετών.