Το κοινωνικό δίκτυο Bluesky, ξεπέρασε τον Νοέμβριο, τους 20 εκατομμύρια χρήστες, καθώς οι αποχωρήσεις από το X (πρώην Twitter), όλο και αυξάνονται.
Σύμφωνα με το TechCrunch, τα νέα δεδομένα δείχνουν ότι η ταχεία ανάπτυξη της εφαρμογής μειώνει τη διαφορά στους χρήστες, με το Instagram Threads, όπως μαρτυρούν μετρήσεις από τους καθημερινούς ενεργούς χρήστες και τις επισκέψεις στον ιστότοπο.
Η βάση χρηστών της Bluesky, εξακολουθεί, βέβαια, να είναι πολύ μικρότερη από το Threads, το οποίο πρόσφατα ανέφερε 275 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες.
Ωστόσο, αν ο τρέχων ρυθμός ανάπτυξης της Bluesky διατηρηθεί, θα μπορούσε να φτάσει το Threads, δηλώνει η εταιρεία πληροφοριών αγοράς Similarweb.
Τα στοιχεία της δείχνουν ότι το Threads είχε πέντε φορές περισσότερους καθημερινούς ενεργούς χρήστες (DAUs) από το Bluesky πριν από τις αμερικανικές εκλογές, αλλά στις 15 Νοεμβρίου, το προβάδισμα του Threads έναντι του Bluesky είχε μειωθεί σε μόλις 1,5x στις ΗΠΑ (οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες περιλαμβάνουν τις εφαρμογές για κινητά σε iOS και Android, όχι τους επισκέπτες του ιστότοπου).
Ο επικεφαλής του Instagram, Άνταμ Μοσερί, αρνήθηκε ότι τα στοιχεία του Similarweb είναι ακριβή, αλλά η Meta δεν μοιράζεται DAUs.
Η εφαρμογή X, που ανήκει στη Μασκ, παραμένει πάντως κυρίαρχη, με αριθμό καθημερινά ενεργών χρηστών στις ΗΠΑ να είναι πάνω από 10 φορές μεγαλύτερος από το Bluesky για την ώρα.
Τα στοιχεία της εταιρείας δείχνουν επίσης, ότι το Bluesky ξεπέρασε το Threads σε ημερήσιες επισκέψεις σε ιστότοπους, τόσο στις ΗΠΑ όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο, γεγονός που σηματοδοτεί ισχυρό ενδιαφέρον από δυνητικούς νέους χρήστες.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι ημερήσιες επισκέψεις στον ιστότοπο Bluesky δεν έχουν ακόμη ξεπεράσει το Threads, αλλά έχουν πλησιάσει πολύ κοντά από τα μέσα Νοεμβρίου και έπειτα.
Μετά τις εκλογές και μέχρι τις 15 Νοεμβρίου, η χρήση της εφαρμογής της Bluesky στις ΗΠΑ αυξήθηκε κατά 519% σε σύγκριση με τους πρώτους 10 μήνες του έτους. Το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσε επίσης μια έξαρση, με τη χρήση να αυξάνεται κατά 352%.
Στο App Store των ΗΠΑ, το Bluesky έγινε η Νο. 1 εφαρμογή στις 13 Νοεμβρίου και έκτοτε δεν έχει χάσει τη θέση του. Αυτό το τοποθετεί πάνω από το Threads (Νο 4) και το X (Νο 41).
Σε παγκόσμιο επίπεδο, σε συσκευές Android, η χρήση της εφαρμογής Bluesky έχει αυξηθεί περισσότερο από 360% από το σημείο όπου βρισκόταν το πρώτο εξάμηνο του έτους, δήλωσε η εταιρεία.
Σε αυτό το σημείο, το μοτίβο φαίνεται διαφορετικό, καθώς η εισροή βραζιλιάνων χρηστών όταν απαγορεύτηκε το X στη Βραζιλία, οδήγησε τους καθημερινούς ενεργούς χρήστες της Bluesky προσωρινά στα ύψη.
Δεδομένου ότι η εφαρμογή Bluesky άνοιξε τις πόρτες της στο κοινό μόλις τον Φεβρουάριο, η ανάπτυξή της ήταν αξιοσημείωτη.
Λίγο μετά τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ, η εφαρμογή άρχισε να κερδίζει περίπου 100.000 χρήστες την ημέρα και ο ρυθμός αυτός αυξήθηκε σύντομα, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε το Νοέμβριο ότι είχε προσθέσει ένα εκατομμύριο χρήστες την τελευταία εβδομάδα.
Ενώ η χρήση του X από τον Elon Musk για την προεκλογική εκστρατεία υπέρ του Ντόναλντ Τραμπ σίγουρα τροφοδοτούσε κάποιες από τις αποχωρήσεις, άλλοι νεοεισερχόμενοι χρήστες της Bluesky, μπορεί να αποφάσισαν να εγκαταλείψουν το X, λόγω άλλων αλλαγών, όπως η νέα πολιτική της που της επιτρέπει να πωλεί δεδομένα χρηστών σε εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης για σκοπούς εκπαίδευσης.