Bluesky: 1 εκατ. άνθρωποι εγγράφηκαν στην πλατφόρμα μέσα σε 24 ώρες
Shutterstock
Shutterstock

Bluesky: 1 εκατ. άνθρωποι εγγράφηκαν στην πλατφόρμα μέσα σε 24 ώρες

Η Bluesky δήλωσε το βράδυ της Πέμπτης ότι πάνω από 1 εκατ. άνθρωποι εγγράφηκαν στην πλατφόρμα της, μέσα σε 24 ώρες, καθιστώντας την ημέρα αυτή μία από τις πιο πολυσύχναστες για την εταιρεία. Αυτό σήμαινε επίσης ότι το κοινωνικό δίκτυο ξεπέρασε το όριο των 16 εκατομμυρίων χρηστών συνολικά, σύμφωνα με το TechCrunch.

Η ανακοίνωση της πλατφόρμας έρχεται λίγες ώρες αφότου ο επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri, δήλωσε ότι το Threads είχε δει πάνω από 15 εκατ. εγγραφές τον Νοέμβριο. Πρόσθεσε ότι η πλατφόρμα που ανήκει στη Meta είχε 1 εκατομμύριο εγγραφές την ημέρα τους τελευταίους τρεις μήνες.

Η Bluesky αντιμετώπισε επίσης κάποια παιδικά προβλήματα την Πέμπτη, καθώς η υπηρεσία έπεσε για ορισμένους χρήστες, επειδή ένας από τους ISP της εταιρείας είχε πρόβλημα με το καλώδιο, το οποίο συνδυάστηκε με άλλα προβλήματα δικτύωσης, σύμφωνα με έναν προγραμματιστή της Bluesky.

Το αποκεντρωμένο κοινωνικό δίκτυο είδε μια σταθερή εισροή χρηστών τους τελευταίους μήνες με διάφορα γεγονότα όπως η απαγόρευση του X στη Βραζιλία, τα θέματα μετριοπάθειας στο Threads και τα πρόσφατα εκλογικά αποτελέσματα στις ΗΠΑ. Ο ιδιοκτήτης του X Elon Musk ήταν εξέχων υποστηρικτής του εκλεγμένου προέδρου Donald Trump και η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης (πρώην γνωστή ως Twitter) συχνά προωθούσε απόψεις υπέρ του Trump στις αλγοριθμικές ροές των χρηστών. Μετά τα αποτελέσματα των αμερικανικών προεδρικών εκλογών, περισσότεροι από ένα εκατομμύριο νέοι άνθρωποι εγγράφηκαν στην πλατφόρμα μέσα σε μια εβδομάδα, δήλωσε την Τρίτη η Bluesky.

Την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, το κύμα εγγραφών στο Bluesky τις τελευταίες 24 ώρες τοποθέτησε επίσης την εφαρμογή στην κορυφή του διαγράμματος δωρεάν εφαρμογών στο App Store στις ΗΠΑ, ακολουθούμενη από το ChatGPT και το Threads.

Το Bluesky εξακολουθεί να είναι πολύ μικρότερο συνολικά από το Threads, το οποίο έχει πάνω από 275 εκατ. ενεργούς χρήστες, και το X. Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της πλατφόρμας Jay Graber δημοσίευσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι το Bluesky έχει μεγαλύτερη δέσμευση από το X.

«Έχουμε επίσης υψηλότερο ποσοστό αφισοκολλητών από τις περισσότερες κοινωνικές ιστοσελίδες, οι οποίες ακολουθούν ένα μοτίβο 90-9-1 lurkers-commenters-posters. Δεν έχουμε βυθιστεί κάτω από το ~30% των posters», ανέφερε σε ξεχωριστή ανάρτηση.

Τον περασμένο μήνα, η Bluesky δήλωσε ότι συγκέντρωσε εκατ. σε χρηματοδότηση Σειράς Α υπό την ηγεσία της Blockchain Capital με τη συμμετοχή των Alumni Ventures, True Ventures, SevenX, Amir Shevat της DarkMode και Joe Beda, συνδημιουργού του Kubernetes. Στο μέτωπο των προϊόντων, η εταιρεία δήλωσε ότι σχεδιάζει να λανσάρει συνδρομές.

Διαβάστε Περισσότερα