Η Apple παρουσίασε τα φιλόδοξα σχέδιά της για μεγαλύτερη διείσδυση στο πεδίο του τηλεοπτικού θεάματος, των βιντεοπαιχνιδιών, της ενημέρωσης και των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Κατά κάποιο τρόπο επιχειρεί να «εφεύρει» ξανά τον εαυτό της ως εταιρεία παροχής ψυχαγωγικών και χρηματοικονομικών υπηρεσιών και να μειώσει έτσι την εξάρτηση της από τα iPhones, τα iPads, τους iMacs και τις άλλες συσκευές της, που εμφανίζουν πλέον μια επιβράδυνση πωλήσεων.
Η αμερικανική εταιρεία, δεύτερη πλέον σε χρηματιστηριακή αξία μετά τη Microsoft, σε εκδήλωση στην έδρα της στην Καλιφόρνια, ανακοίνωσε ότι θα αναβαθμίσει την υπηρεσία Apple TV με τη δημιουργία τόσο δικού της πρωτογενούς τηλεοπτικού περιεχομένου με τη συνδρομή «αστεριών» του Χόλιγουντ, όσο και παρέχοντας τη δυνατότητα συνδρομής σε υπηρεσίες streaming τρίτων όπως το ΗΒΟ και το Hulu.
Επίσης, ο διευθύνων σύμβουλος της Τιμ Κουκ παρουσίασε μια νέα συνδρομητική υπηρεσία για βιντεοπαιχνίδια (gaming), τη δική της νέα πιστωτική κάρτα Apple Card σε συνεργασία με τη Goldman Sachs και τη MasterCard, καθώς και ένα νέο πακέτο συνδρομητικής πρόσβασης σε ψηφιακά μέσα ενημέρωσης.
Η πιστωτική κάρτα θα κυκλοφορήσει αρχικά στις ΗΠΑ φέτος το καλοκαίρι, τόσο σε φυσική μορφή όσο και σε ηλεκτρονική, ενσωματωμένη στο iPhone. Η δεύτερη θα συνοδεύεται -ως κίνητρο για χρήση της από τους καταναλωτές- από επιστροφή μετρητών 2% στην αξία κάθε αγοράς με την ηλεκτρονική κάρτα, ενώ δεν θα επιβαρύνεται με καμία συνδρομή. Έως το τέλος του 2019 θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 40 χώρες.
Η νέα συνδρομητική υπηρεσία τηλεοπτικού streaming, που θα ανταγωνισθεί το Netflix, την Amazon, τη Disney (που πρόσφατα εξαγόρασε την 21st Century Fox) και την ΑΤ&Τ (που εξαγόρασε την Time Warner), θα ξεκινήσει φέτος το φθινόπωρο και θα είναι απαλλαγμένη από διαφημίσεις. Στην εκδήλωσαν έδωσαν το παρών γνωστοί σκηνοθέτες (π.χ. Στίβεν Σπίλμπεργκ) και ηθοποιοί (Στιβ Κάρελ, Τζένιφερ ''Ανιστον, Ρις Γουίδερσπουν κ.α.), καθώς και η Όπρα Γουίνφρεϊ, που θα δημιουργήσουν νέες ταινίες, σειρές και εκπομπές για τη νέα Apple TV+.
Για πρώτη φορά μια υπηρεσία της Apple θα είναι διαθέσιμη και προσβάσιμη όχι μόνο στις δικές 1,4 δισεκατομμύρια συσκευές διεθνώς, αλλά επίσης από συσκευές (τηλεοράσεις, τηλέφωνα, τάμπλετ κλπ) ανταγωνιστών της όπως οι Samsung, LG, Sony κ.α. Η Apple TV+ θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 100 χώρες, όμως η εταιρεία δεν αποκάλυψε το ύψος της συνδρομής που θα πληρώνουν οι χρήστες.
Η νέα συνδρομητική ενημερωτική πλατφόρμα Apple News+ θα προσφέρει πρόσβαση σε πάνω από 300 ηλεκτρονικές εφημερίδες και περιοδικά, όπως η «Γουόλ Στριτ Τζέρναλ», οι «Τάιμς του Λος Άντζελες», τα New Yorker, Marie Claire, Vogue, Esquire, National Geographic, Rolling Stone, Popular Science κ.α. Θα κοστίζει 9,99 δολάρια το μήνα και θα είναι άμεσα διαθέσιμη στις ΗΠΑ και στον Καναδά, ενώ αργότερα θα έλθει και στην Ευρώπη.
Τέλος, η νέα πλατφόρμα gaming Apple Arcade θα προσφέρει 200 βιντεοπαιγνίδια, από τα οποία πάνω από τα μισά θα είναι αποκλειστικά. Θα είναι προσβάσιμα μέσω επιτραπέζιων, φορητών υπολογιστών και «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων, ενώ θα είναι δυνατό επίσης να τα παίξει κανείς και χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο (offline), αντίθετα με τη νέα online πλατφόρμα gaming Google Stadia. Θα ξεκινήσει σε περίπου 150 χώρες φέτος το φθινόπωρο, αλλά δεν ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί το ύψος της συνδρομής, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Ρόιτερς.
Apple TV+. A new home for the world's most creative storytellers.
— Apple (@Apple) March 26, 2019