Η McDonald's εγκαταλείπει το σύστημα παραγγελιών drive-thru μέσω ΑΙ
McDonald's
McDonald's

Η McDonald's εγκαταλείπει το σύστημα παραγγελιών drive-thru μέσω ΑΙ

Καταργεί η McDonald's τα συστήματα drive-thru μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης που δοκίμαζε σε περισσότερες από 100 τοποθεσίες. Ειδικότερα, η εταιρεία είχε δοκιμάσει πιλοτικά την αυτοματοποιημένη παραγγελιοληψία (AOT) από το 2021, αλλά ενημέρωσε τους δικαιοδόχους την περασμένη εβδομάδα ότι το πείραμα θα τελειώσει τον Ιούλιο, όπως αναφέρει το Restaurant Business Online.

Μη ανταποκρινόμενη άμεσα σε αίτημα σχολιασμού το πρωί της Δευτέρας, η McDonald's δεν εξήγησε γιατί τερματίζει το πρόγραμμα. «Αν και υπήρξαν επιτυχίες μέχρι σήμερα, πιστεύουμε ότι υπάρχει η ευκαιρία να εξερευνήσουμε λύσεις φωνητικής παραγγελίας ευρύτερα», ανέφερε ο Mason Smoot, επικεφαλής εστιατορίου της McDonald's USA, στο μήνυμα προς τους υπεύθυνους των καταστημάτων.

Παρόλο που η McDonald's δήλωσε στο CNBC το 2021 ότι το πρόγραμμα AOT ήταν ακριβές περίπου στο 85% του χρόνου, σε μία σειρά από viral βίντεο καταγράφηκαν πελάτες να προσπαθούν να παραγγείλουν. Για παράδειγμα, σε ένα βίντεο, το σύστημα έδωσε παραγγελία για εννέα ποτά αντί για ένα ποτό που είχε ζητήσει ο πελάτης.

Παρόλα αυτά, η εταιρεία δήλωσε στο Business Insider ότι σκοπεύει να συνεχίσει να εξερευνά τον τρόπο που γίνονται οι παραγγελίες με Τεχνητή Νοημοσύνη. «Η συνεργασία μας με την IBM μας έδωσε την αυτοπεποίθηση ότι μια λύση φωνητικής παραγγελίας για drive-thru θα αποτελέσει μέρος του μέλλοντος των εστιατορίων μας», δήλωσε η McDonald's.

«Βλέπουμε τεράστιες ευκαιρίες στην εξέλιξη της τεχνολογίας των εστιατορίων μας και θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε μακροπρόθεσμες, κλιμακούμενες λύσεις που θα μας βοηθήσουν να λάβουμε μια τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με μια μελλοντική λύση φωνητικής παραγγελίας μέχρι το τέλος του έτους», πρόσθεσε η εταιρεία.

Η IBM, η οποία δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα για σχολιασμό το πρωί της Δευτέρας, δήλωσε στο Business Insider ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τη McDonald's και δοκιμάζει το σύστημα AOT με άλλους συνεργάτες fast-food.

«Αυτή η τεχνολογία έχει αποδεδειγμένα μερικές από τις πιο ολοκληρωμένες δυνατότητες στον κλάδο, γρήγορη και ακριβής σε μερικές από τις πιο απαιτητικές συνθήκες», δήλωσε η IBM.