LinkedIn: Στρέφεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη για να βοηθήσει τους χρήστες στην αναζήτηση εργασίας
Techcrunch

LinkedIn: Στρέφεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη για να βοηθήσει τους χρήστες στην αναζήτηση εργασίας

Το «ιερό δισκοπότηρο» της τεχνολογίας στις μέρες μας αφορά την Τεχνητή Νοημοσύνη, οπότε σε μια προσπάθεια να αυξήσει τους χρήστες και τη χρήση, το LinkedIn παρουσίασε την Πέμπτη μια σειρά από νέες υπηρεσίες που βασίζονται στην AI.

Η εταιρεία ποντάρει πολλά στην Τεχνητή Νοημοσύνη και στην όρεξη των ανθρώπων να τη βλέπουν να διανθίζεται μέσα από τις εμπειρίες της πλατφόρμας και φέρνει εργαλεία που μπορούν να κάνουν τα πάντα, από το να βοηθούν τους ανθρώπους να αναζητούν και στη συνέχεια να υποβάλλουν αίτηση για δουλειά (ναι, υπάρχει ένα εργαλείο που γράφει ολόκληρη την αίτηση και τη συνοδευτική επιστολή για εσάς), μέχρι να εμφανίζει σχετικό εκπαιδευτικό υλικό (σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη, φυσικά) και να αναζητά όλο το LinkedIn για να βρίσκετε αυτό που χρειάζεστε πιο γρήγορα.

Τα βασικά χαρακτηριστικά στη σχέση του LinkedIn με την AI

Πρώτον, δεν είναι η πρώτη απόπειρα του LinkedIn αναφορικά με την Τεχνητή Μοημοσύνη. Η εταιρεία έχει ενσωματώσει την τεχνολογία στα προϊόντα της από τις πρώτες μέρες της, και θα μπορούσατε να ισχυριστείτε ότι υπάρχουν ελάχιστα πράγματα που δεν αγγίζει το AI στην εταιρεία. 

«Χτίζουμε με AI από το 2007», δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος προϊόντων της, Τομέρ Κοέν, σε συνέντευξή του στο TechCrunch αυτή την εβδομάδα. Πράγματι, οι προτάσεις σύνδεσης της εταιρείας, οι οποίες συχνά έμοιαζαν πολύ αλλόκοτες σε ό,τι έβγαζαν στην επιφάνεια, είναι ένα παράδειγμα όπου αυτό έχει αποδειχθεί. "Το χρησιμοποιούμε σε μεγάλο βαθμό για τη σύνδεση ανθρώπων... για την άμυνα και τον τρόπο με τον οποίο διατηρούμε την εμπιστοσύνη στο οικοσύστημα. Είναι ένα από τα πιο ισχυρά μας εργαλεία". 

Η μεγάλη αλλαγή που δεν θέλει να χάσει το LinkedIn είναι αυτή που έχει σαρώσει τον υπόλοιπο τεχνολογικό κόσμο: Το κύμα των εργαλείων που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη και έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τους απλούς ανθρώπους να εκτελούν εργασίες με επίκεντρο τον άνθρωπο.

Το LinkedIn έχει ήδη δραστηριοποιηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Ξεκίνησε μια σουίτα εργαλείων που τροφοδοτούνται από το OpenAI τον Οκτώβριο του 2023, προσθέτοντας εργαλεία ανάγνωσης και γραφής ένα μήνα αργότερα, καθώς και εργαλεία που βοηθούν στη σύνταξη προφίλ, διαφημίσεων πρόσληψης και εταιρικών σελίδων.

Δεύτερον, η LinkedIn έχει σχετικά χαμηλότερες προσδοκίες να εκπληρώσει από ό,τι ορισμένες από τις ομοειδείς της εταιρείας. Μεγάλοι «παίκτες» των social media όπως η Meta ή η X βρέθηκαν αντιμέτωποι με διαφορετικού βαθμού υπαρξιακές κρίσεις λόγω της έκρηξης του ενδιαφέροντος για τη Δημιουργική Τεχνητή Νοημοσύνη. Πώς θα ανταποκριθούν σε αυτό; Πώς θα ηγηθούν; Πρέπει να το κάνουν; Και ίσως πιο άμεσα, πώς θα διασφαλίσουν ότι η AI δεν θα αποκόψει τις επιχειρήσεις τους από το επόμενο στάδιο ανάπτυξης;

Το LinkedIn, φυσικά, είναι μέρος της Microsoft, η οποία έχει μερίδιο 49% στο OpenAI, παράλληλα με τις δικές της σημαντικές προσπάθειες για την τεχνητή νοημοσύνη. Ουσιαστικά, αυτό αφαιρεί την πίεση της καινοτομίας ή της επένδυσης σε καινοτόμους από το ίδιο το LinkedIn, αφήνοντάς το να επικεντρωθεί στο πώς μπορεί να κατασκευάσει ή να ενσωματώσει εργαλεία για τις δικές του χρήσεις. 

Παρακάτω παρατίθενται ορισμένα από τα νέα χαρακτηριστικά: 

Αναζήτηση εργασίας και αιτήσεις εργασίας: Αποκτούμε έναν νέο τρόπο αναζήτησης θέσεων εργασίας με τη χρήση προτροπών συνομιλίας. Φυσικά, εξακολουθεί να βασίζεται στα δεδομένα και στην πραγματική ύπαρξη της θέσης εργασίας. Για παράδειγμα, η εύρεση θέσεων εργασίας στη δημοσιογραφία στο Λονδίνο που πληρώνουν μισθό τουλάχιστον 100.000 λίρες μπορεί να μη βγάλει πολλά αποτελέσματα, με όσους τρόπους και αν το διατυπώσετε.

Μόλις βρείτε θέσεις εργασίας και θέλετε να κάνετε αίτηση, μπορείτε πλέον να δημιουργήσετε μια συνοδευτική επιστολή ή μια επιστολή γνωριμίας, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη θα σας δώσει επίσης μια περαιτέρω αξιολόγηση του βιογραφικού σας και της υπόλοιπης εργασίας που κάνετε. 

Εξατομίκευση της μάθησης: Το LinkedIn συνεχίζει να είναι αισιόδοξο για την πλατφόρμα εκμάθησης που βασίζεται σε βίντεο και φαίνεται να έχει βρει ισχυρό ρεύμα μεταξύ των χρηστών που πρέπει να καταρτιστούν στην τεχνητή νοημοσύνη. Ο Cohen δήλωσε ότι η επισκεψιμότητα των μαθημάτων που σχετίζονται με την ΤΝ - τα οποία περιλαμβάνουν ενότητες για τεχνικές δεξιότητες καθώς και μη τεχνικές, όπως βασικές εισαγωγές στη γεννητική ΤΝ - έχει αυξηθεί κατά 160% σε σχέση με πέρυσι. 

Μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι το LinkedIn πιέζει τους αλγόριθμους αναζήτησης για να αξιοποιήσει το ενδιαφέρον, αλλά ενισχύει επίσης το περιεχόμενό του με AI με έναν άλλο τρόπο. 

Για τους συνδρομητές Premium, δοκιμάζει πιλοτικά αυτό που περιγράφει ως «συμβουλές εμπειρογνωμόνων, τροφοδοτούμενες από AI». Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία γνωστών εκπαιδευτών, όπως η Alicia Reece, ο Anil Gupta, η Dr. Gemma Leigh Roberts και η Lisa Gates, το LinkedIn λέει ότι οι προπονητές του που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη θα παρέχουν απαντήσεις εξατομικευμένες για τους χρήστες, ως "σημείο εκκίνησης". 

Αυτές, με τη σειρά τους, θα εμφανίζονται επίσης ως εξατομικευμένοι προπονητές που ο χρήστης θα μπορεί να πατήσει κατά την παρακολούθηση ενός μαθήματος LinkedIn Learning.

Ο τρίτος μεγάλος τομέας στον οποίο το LinkedIn στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην AI είναι η αναζήτηση. Αν χρησιμοποιείτε ήδη το LinkedIn με οποιονδήποτε τρόπο, θα γνωρίζετε ότι αυτό έχει καθυστερήσει πολύ, καθώς η αναζήτηση ήταν ένα από τα πιο παραμελημένα μέρη της εμπειρίας στην πλατφόρμα, ειδικά καθώς η πλατφόρμα έχει αναπτυχθεί. 

Το LinkedIn λέει ότι θα παράσχει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη νέα εμπειρία αναζήτησης τις επόμενες εβδομάδες, αλλά περιμένετε να δείτε πολύ περισσότερη αναζήτηση μέσω chat ως μια απλούστερη εναλλακτική λύση ή αντικατάσταση της τρέχουσας εμπειρίας αναζήτησης, η οποία χρησιμοποιεί λέξεις - κλειδιά, απόσταση δικτύου, γεωγραφία και άλλες παραμέτρους, αλλά ποτέ δεν αισθάνεστε ότι σας δίνει την πλήρη απάντηση. 

Παράλληλα με όλα αυτά, το LinkedIn επεκτείνει τη διαθεσιμότητα του Recruiter 2024, προσθέτοντας περισσότερα εργαλεία για τους marketers και εισάγοντας βελτιωμένες, premium εταιρικές σελίδες για μικρές επιχειρήσεις.