Spotify: Απλώνει «δίχτυα» και στον τομέα της κοινωνικής δικτύωσης
Shutterstock
Shutterstock

Spotify: Απλώνει «δίχτυα» και στον τομέα της κοινωνικής δικτύωσης

Το Spotify ανακοίνωσε ότι θα προσθέσει σχόλια σε podcast ως έναν τρόπο αλληλεπίδρασης των δημιουργών με τους ακροατές. 

Η νέα δυνατότητα «επεκτείνεται» στις Q&A και στις δημοσκοπήσεις, που εισήγαγε η πλατφόρμα το 2021. Σύμφωνα με το Spotify, πάνω από 9 εκατομμύρια μοναδικοί ακροατές στην πλατφόρμα έχουν χρησιμοποιήσει είτε το Q&A είτε τις δημοσκοπήσεις φέτος.

Η πλατφόρμα μπορεί επίσης να επεκταθεί σε σχόλια. 

Η Maya Prohovnik, αντιπρόεδρος του προϊόντος podcast του Spotify, είπε στο Techcrunch ότι «μπορεί να δει έναν κόσμο όπου επεκτείνουμε (σ.σ. Την υποστήριξη για σχόλια) σε άλλες μορφές στο Spotify, αλλά πάντα θέλουμε να κάνουμε ό,τι είναι σωστό για το φορμάτ και αυτούς τους τύπους δημιουργών και καλλιτέχνες».

Η λειτουργία σχολίων για τα podcast «παρέχει έναν τρόπο ελεγχόμενο από τους δημιουργούς ώστε οι podcasters να αλληλεπιδρούν με τους θαυμαστές τους στο Spotify», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. «Ενώ πάντα διερευνούμε περισσότερους τρόπους για τους δημιουργούς και τους καλλιτέχνες να προσεγγίσουν και να αλληλεπιδράσουν με τους θαυμαστές τους, δεν έχουμε συγκεκριμένα σχέδια να μοιραστούμε αυτήν τη στιγμή».

Κατά τη διάρκεια της κλήσης κερδών του πρώτου τριμήνου 2024 του Spotify, ο διευθύνων σύμβουλος Ντάνιελ Εκ είπε ότι η εταιρεία «επικεντρώνεται στην κερδοφόρα ανακάλυψη και θα προσθέσουμε όσους περισσότερους τρόπους μπορούμε για να βελτιώσουμε την ανακάλυψη του Spotify». 

Ο Εκ είπε ότι το TikTok και άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης «έχουν βελτιώσει προφανώς την εμπειρία του χρήστη» και ως κλάδος, όλες οι εταιρείες «μαθαίνουν για αυτές τις τάσεις και τις βέλτιστες πρακτικές και προσπαθούν να βελτιώσουν τα προϊόντα μας».

Καθώς το Spotify φαινομενικά προσπαθεί να εισέλθει στο παιχνίδι των κοινωνικών δικτύων, ο ανταγωνισμός αυξάνεται μεταξύ άλλων πλατφορμών κοινωνικών μέσων που συναγωνίζονται για χρήστες. Σύμφωνα με στοιχεία που είδαν οι Financial Times, ο X είπε ότι ο αριθμός των παγκόσμιων ημερήσιων ενεργών χρηστών του ήταν 251 εκατομμύρια το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους — μόλις 1,6% πάνω από αυτό που ήταν πριν από ένα χρόνο. Πριν ο Ίλον Μασκ αποκτήσει την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για 44 δισεκατομμύρια δολάρια τον Οκτώβριο του 2022, η πλατφόρμα που προηγουμένως ήταν γνωστή ως Twitter είχε σημειώσει διψήφια ανάπτυξη από έτος σε έτος, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης 33,8% το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

Στο μεταξύ, η αντίπαλη στο Χ πλατφόρμα της Meta, το Threads, έφτασε τους 175 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες τον πρώτο χρόνο της, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Mark Zuckerberg. Τον Απρίλιο, το Threads μέτρησε 28 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά, ξεπερνώντας τον X, ο οποίος είχε 22 εκατομμύρια.