Ανάπτυξη και, μάλιστα, με ταχείς ρυθμούς έχει γνωρίσει πρόσφατα το Threads, η υπηρεσία microblogging της Meta, καθώς οι χρήστες φαίνεται να δείχνουν την προτίμησή τους προς στην εφαρμογή όλο ένα και περισσότερο, συγκριτικά με το Χ, του Ίλον Μασκ.
Σύμφωνα με το TechCrunch, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των κερδών του δ' τριμήνου της εταιρείας την Τετάρτη (29/01), ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζούκερμπεργκ αποκάλυψε ότι το Threads έχει πλέον 320 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, από 300 εκατομμύρια που είχε τον προηγούμενο μήνα. Επίσης, η εφαρμογή είχε 275 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες τον Νοέμβριο.
Η αύξηση των ενεργών χρηστών, αν και μέτρια, αποτελεί ένδειξη ότι το Threads διατηρεί την ιδιότητά του ως προτιμώμενη πλατφόρμα για πολλούς χρήστες μέσα σε ένα πολυπληθές τοπίο εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των Bluesky, Mastodon, X και άλλων.
Συγκριτικά, η Bluesky παρουσιάζει επιβράδυνση της ανάπτυξης, με αύξηση μικρότερη από 10% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα τον Δεκέμβριο του 2024, μετά από μια αξιοσημείωτη αύξηση 189% τον Νοέμβριο, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων Similarweb. Το Bluesky έχει πλέον συνολικά 26,44 εκατομμύρια χρήστες.
Παράλληλα, ο Ζούκερμπεργκ σημείωσε ότι το Threads μετρά περισσότερο από 1 εκατομμύριο εγγραφές ημερησίως.
Η Meta εργάζεται για να προσελκύσει περισσότερους χρήστες στο Threads, εισάγοντας τακτικά λειτουργίες όπως ο προγραμματισμός αναρτήσεων και επιτρέποντας στους χρήστες να βλέπουν τον αριθμό των προβολών στις μεμονωμένες αναρτήσεις τους.
Επιπλέον, φαίνεται ότι η Meta μπορεί να επιδιώκει να αξιοποιήσει την αυξανόμενη εμβέλεια του Threads με ένα νέο πείραμα διαφημίσεων στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία.
Σημειώνεται ότι, η οικονομική διευθύντρια της Meta, Σούζαν Λι, τόνισε επίσης ότι το Threads πραγματοποιεί αρκετές ενημερώσεις στα συστήματα συστάσεων, τα οποία έχουν ως στόχο να «δώσουν προτεραιότητα σε πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να αναδείξουν περιεχόμενο από κορυφαίους δημιουργούς και να διασφαλίσουν ότι οι χρήστες βλέπουν περισσότερο περιεχόμενο από λογαριασμούς που ακολουθούν».
Η εταιρεία θα συνεχίσει επίσης να βελτιώνει τις προσαρμοσμένα feed για να επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν πιο εξατομικευμένα feed με βάση τα ενδιαφέροντά τους.