TikTok: Πώς δημιούργησε μία νέα γενιά εργαζομένων
Shutterstock
Shutterstock

TikTok: Πώς δημιούργησε μία νέα γενιά εργαζομένων

Τον τελευταίο χρόνο, έχουν δημιουργηθεί ειδικοί χώροι στο TikTok, όπου οι άνθρωποι και οι δημιουργοί περιεχομένου μπορούν να εκφράσουν ζητήματα που σχετίζονται με τον εργασιακό χώρο. Τώρα, υπάρχει μια ευκαιρία για τις εταιρείες να εισέλθουν και αυτές σε αυτούς τους χώρους.

«Ειδικά μεταξύ της γενιάς Z, καθώς εισέρχονται στον εργασιακό χώρο, οι εταιρείες πρέπει να γίνουν ευέλικτες όσον αφορά τον τρόπο επικοινωνίας μαζί τους», δήλωσε η Lynda Folan, οργανωτική ψυχολόγος.. «Πάντα είχαμε άγχος στους οργανισμούς να μιλήσουμε για δύσκολα πράγματα και αυτή η πλατφόρμα δίνει στους ανθρώπους την ευκαιρία να πουν τις ιστορίες τους με ασφαλή τρόπο».

«Το περιεχόμενο στο TikTok έχει άμεση πρόσβαση στη νέα γενιά, οπότε οι ομάδες HR μπορούν να δημιουργήσουν χώρο για να επικοινωνήσουν πράγματα όπως: ''Πώς αντιμετωπίζουμε τις διακρίσεις;''». πρόσθεσε ο Folan.

Πώς το TikTok μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπινους πόρους

Όταν οι περισσότεροι εργαζόμενοι ξεκινούν έναν νέο ρόλο, απαιτείται να περάσουν από μια σειρά εκπαιδευτικών συνεδριών. Τις περισσότερες φορές, οι εταιρείες απαιτούν από τον εργαζόμενο να παρακολουθήσει δια ζώσης συνεδρίες HR ή εικονικά διαδικτυακά σεμινάρια HR, μερικές φορές ετησίως, όπου θα ακούσει για θέματα όπως η αποφυγή παρενόχλησης στο χώρο εργασίας, η εκπαίδευση σε θέματα συμμόρφωσης και δεοντολογίας και οι κανόνες ασφαλείας που αφορούν το χώρο εργασίας. Αυτές οι συνεδρίες μπορεί να διαρκούν μερικές ώρες και συχνά μοιάζουν περισσότερο με διάλεξη παρά με διαδραστική συγκέντρωση.

Τα βίντεο του TikTok μπορούν να διαρκέσουν από λίγα δευτερόλεπτα έως και τρία λεπτά, επιτρέποντας στις ομάδες ανθρώπινου δυναμικού να δημιουργούν γρήγορα βίντεο για θέματα όπου οι εργαζόμενοι μπορούν να απαντούν και να εκφράζουν τις ανησυχίες τους πιο ανοιχτά, δήλωσε ο Folan. Αυτό βοηθά επίσης τις ομάδες ανθρώπινου δυναμικού να διευκολύνουν έναν ανοιχτό διάλογο με τους εργαζόμενους με ταχύτερο τρόπο.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως καριέρα HR

Μία από τις πιο σημαντικές δεξιότητες που χρειάζονται σήμερα οι επαγγελματίες του τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού είναι η άριστη γνώση του τρόπου χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε διάφορες πλατφόρμες. Θα μπορούσε ακόμη και να ωφελήσει μια ομάδα ανθρώπινου δυναμικού να διαμορφώσει μια ολόκληρη θέση, ή ακόμη και να επιτρέψει σε υπάρχοντες υπαλλήλους να αφιερώσουν χρόνο αποκλειστικά στη δημιουργία περιεχομένου TikTok.

«Πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε την επικοινωνία γενικά, από την άποψη του ανθρώπινου δυναμικού», δήλωσε ο Folan. «Η επικοινωνία συνήθιζε να είναι είτε η αποστολή ενός email είτε η συγκέντρωση μιας ομάδας ανθρώπων για να μιλήσουν. Τώρα οι πλατφόρμες επικοινωνίας σας είναι πολύ πιο τεράστιες».

«Οι οργανισμοί που έχουν ομάδες που δημιουργούν περιεχόμενο ειδικά για το TikTok μπορεί να επωφεληθούν από τη σύνδεση με ένα ευρύτερο και πιο ποικιλόμορφο κοινό από αυτό που μπορεί να προσεγγίσουν στα παραδοσιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης», δήλωσε ο Andre Ben Hamou, συνιδρυτής και προπονητής ηγεσίας στην PeopleStorming, μια εταιρεία ανάπτυξης ηγεσίας και προπόνησης.

Η PeopleStorming διαπίστωσε διάφορους λόγους για τους οποίους το TikTok μπορεί να βοηθήσει τις ομάδες ανθρώπινου δυναμικού να κρατήσουν τους εργαζόμενους δεσμευμένους, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο το TikTok μπορεί να αντικαταστήσει τις παραδοσιακές προσεγγίσεις για τη διάδοση πληροφοριών που δεν αποφέρουν σπουδαία αποτελέσματα..

«Αν φέρνετε νέους ανθρώπους στην ομάδα σας, έχουν ήδη μια ενσωματωμένη, φυσική ικανότητα στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και είναι πιο πιθανό να μπουν και να καταγράψουν ένα βίντεο με τον εαυτό τους χωρίς να ανοιγοκλείσουν τα μάτια», πρόσθεσε.

Η Folan δήλωσε ότι οι ομάδες ανθρώπινου δυναμικού, και κάθε ομάδα μέσα σε μια εταιρεία, μπορεί να επωφεληθεί από την ύπαρξη νεότερων εργαζομένων για να επεκταθούν σε χώρους, όπως η δημιουργία του TikTok.