Με μεικτά πρόσημα τερμάτισαν τις συναλλαγές τους την Παρασκευή τα χρηματιστήρια Ασίας και Ειρηνικού, καθώς οι μετοχές ηλεκτρικών οχημάτων υποχώρησαν για δεύτερη ημέρα, ενώ οι επενδυτές επηρεάστηκαν από τα στοιχεία για τον πληθωρισμό της Ιαπωνίας.
Οι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ μετοχές της Xpeng και Li Auto υποχώρησαν κατά περίπου 2,5% η καθεμία, ενώ η BYD σημείωσε πτώση 3,5%. Ο ευρύτερος δείκτης Hang Seng σημείωσε πτώση 0,4%, ενώ ο δείκτης Hang Seng Tech, που στεγάζει τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες ηλεκτρικών οχημάτων, υποχώρησε κατά 1,7%.
Οι μετοχές της Tesla υποχώρησαν κατά 12% στις αμερικανικές συναλλαγές την Πέμπτη, αφού ο «κολοσσός» των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν πέτυχε τις προσδοκίες για τα κέρδη και προειδοποίησε για επιβράδυνση το 2024, γεγονός που προκάλεσε επίσης ένα ξεπούλημα στις ασιατικές εταιρείες ηλεκτρικών οχημάτων
Ο κινεζικός CSI 300 σημείωσε πτώση 0,3%, υποχωρώντας από την ανάκαμψη 2% στην προηγούμενη συνεδρίαση, αφού οι μετοχές ακινήτων έλαβαν ώθηση από τα σχέδια του Πεκίνου να ενισχύσει τη ρευστότητα στον δοκιμαζόμενο τομέα.
Ο δείκτης Nikkei 225 της Ιαπωνίας έκλεισε με πτώση 1,34%, πέφτοντας κάτω από τις 36.000 μονάδες και τερματίζοντας στις 35.751,07 μονάδες μετά την ανάγνωση του πληθωρισμού του Ιανουαρίου από το Τόκιο που ήταν ηπιότερη σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο. Τα στοιχεία του Τόκιο θεωρούνται ευρέως ως πρόδρομος δείκτης για τον πληθωρισμό σε εθνικό επίπεδο. Ο ευρείας βάσης Topix υποχώρησε κατά 1,35% στις 2.497,65 μονάδες.
Ο γενικός και ο βασικός πληθωρισμός του Τόκιο για τον Ιανουάριο διαμορφώθηκαν αμφότεροι στο 1,6%, έναντι 2,4% και 2,1% αντίστοιχα τον Δεκέμβριο.
Τέλος, ο δείκτης Kospi της Νότιας Κορέας έκλεισε με άνοδο 0,3% στις 2.478,56 μονάδες, ενώ ο Kosdaq της μικρής κεφαλαιοποίησης σημείωσε άνοδο 1,64% στις 837,24 μονάδες.