Η πλειοψηφία των επενδυτών της Atlantia τάχθηκε υπέρ της πώλησης της μονάδας της διαχείρισης αυτοκινητοδρόμων σε ένα κονσόρτσιουμ που υποστηρίζεται από το κρατικό επενδυτικό ταμείο CDP δίνοντάς έτσι τέλος στη διαμάχη που προκλήθηκε από τη θανατηφόρα κατάρρευση της γέφυρας της Γένοβας το 2018.
Η Cassa Depositi e Prestiti (CDP), μαζί με τις Blackstone και Macquarie, υπέβαλαν προσφορά τον περασμένο μήνα, αποτιμώντας τη μονάδα Autostrade της Atlantia στα 9,3 δισεκατομμύρια ευρώ (11 δισεκατομμύρια δολάρια).
Η εξαγορά υποστηρίχθηκε εξ αρχής από την ιταλική κυβέρνηση, η οποία επιδιώκει να ανακτήσει τον έλεγχο της Autostrade μετά την κατάρρευση της γέφυρας στο λιμάνι της Γένοβας στις 14 Αυγούστου 2018, η οποία προκάλεσε το θάνατο 43 ανθρώπων.
Η Atlantia, που ελέγχεται από την οικογένεια Benetton, δήλωσε ότι η προσφορά απέσπασε το 86,86% της υποστήριξης των μετόχων, προσθέτοντας ότι η προσέλευση ήταν 70,4%.
Η προηγούμενη κυβέρνηση του Τζουζέπε Κόντε είχε απειλήσει να αφαιρέσει από την Atlantia τις συμβάσεις διαχείρισης των διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους ως μία τιμωρητική κίνηση στην οικογένεια Μπένετον – που έχει μερίδιο ελέγχου στην Atlantia – για την κατάρρευση της γέφυρας στη Γένοβα.
Υπενθυμίζεται ότι έντονο ενδιαφέρον για την Atlantia είχε δείξει και η ACS, η οποία ανήκει σε έναν από τους κορυφαίους μεγιστάνες πλούτου της Ισπανίας, τον Φλορεντίνο Περέζ, που είναι και ιδιοκτήτης της Ρεάλ Μαδρίτης, ο οποίος φιλοδοξούσε να προσθέσει την ASPI στο δίκτυο των διεθνών αυτοκινητοδρόμων της, το οποίο διαχειρίζεται μέσω της Abertis, εταιρείας που ελέγχει από κοινού με την Atlantia.