Υπάρχει ένα μέρος, λένε, όπου ο ήλιος δε δύει ποτέ! Κι αυτό για να μην σκεπάσει τη λάμψη που βγάζουν τα μηχανοκίνητα έργα τέχνης σε 4 τροχούς. Κάθε χρόνο στα μέσα του Αυγούστου, οι απανταχού πιστοί του αυτοκινήτου στρέφουν το βλέμμα στο Μόντερεϊ της Καλιφόρνιας. Ονειρεμένα supercars συγκεντρώνονται για να αλλάξουν ιδιοκτήτη, στο πλαίσιο της φημισμένης «Monterey Auto Week». Ορισμένα από αυτά τα ιστορικά μοντέλα δεν είναι μόνο σπάνια, αλλά και απλησίαστα σε τιμή, καθώς ο οίκος δημοπρασιών Sotheby’s εκτιμά την αξία τους σε οκταψήφια νούμερα. Δείτε ποια μοντέλα αναμένεται να κλέψουν φέτος την παράσταση!
1955 Porsche 550 Spyder (εκτίμηση: 3.800.000 - 4.200.000 δολ.)
Δεν θα ήταν υπερβολή να λεχθεί ότι καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι τόσο επιτυχημένη όσο η Porsche στην προσφορά οδικών μοντέλων με προδιαγραφές μηχανοκίνητου αθλητισμού. Διάσημο ως το αγαπημένο εμπορικό σήμα του James Dean και του Steve McQueen, το Type 550 συνδέθηκε για πάντα με τους αγώνες στη Νότια Καλιφόρνια. Αυτό το μοντέλο, που εισήχθη από τη Hoffman Motors της Νέας Υόρκης, διανεμήθηκε στον πρώτο έμπορό του, τον John von Neumann της Competition Motors στο Βόρειο Χόλιγουντ. Χάρισε την υστεροφημία στον πρώτο του ιδιοκτήτη, τον Robert "Bob" Donner Jr., που κέρδισε στους αγώνες Sports Car Club of America σε όλη τη Νότια Καλιφόρνια και στη χώρα από το 1956 έως το 1959.
1958 Ferrari 250 GT LWB Berlinetta 'Tour de France' by Scaglietti (εκτίμηση: 5.750.000 – 6.500.000 δολ)
Μια καλλίγραμμη Ferrari 250 GT LWB Berlinetta του 1958 δοκιμάστηκε στο Tour de France, όπου πέτυχε σε εκείνη τη διοργάνωση την τέταρτη θέση, ενώ βρέθηκε την επόμενη χρονιά στο Lottery Monza κατακτώντας την έκτη θέση, με οδηγό τον Jacques Péron. Έχοντας αποκατασταθεί πρόσφατα για να έρθει όσο το δυνατόν πιο κοντά στο μοντέλο που αρχικά είχε λάβει ο Peron, διατηρώντας τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, αυτή η εντυπωσιακή Ferrari έδωσε τον τόνο για τα μελλοντικά μοντέλα που κυκλοφόρησε το κοσμαγάπητο σήμα με το αλογάκι.
1959 Aston Martin DB4GT Lightweight (εκτίμηση: 4.000.000 – 5.000.000 δολ.)
Γεννημένη για τους αγώνες, η όμορφη Αγγλίδα του Newport Pagnell είναι το πρώτο από τα μοντέλα της βρετανικής μάρκας. Με αμάξωμα τεχνοτροπίας «Superleggera» από την Carrozzeria Touring, άνοιξε το δρόμο για την εμβληματική DB5 που έγινε διάσημο, ως το αυτοκίνητο που επελέγη για τον James Bond. Σπορ δρομέας μεγάλων αποστάσεων με γενναιόδωρες διαστάσεις, η DB4 είχε ντεμπουτάρει στο λονδρέζικο σαλόνι Αυτοκινήτου του 1958. Ο ιδιοκτήτης της βρετανικής φίρμας, David Brown, αποφάσισε λοιπόν να μεταμορφώσει την κουπέ DB4 παραγωγής σε ένα «άγριο GT».
1963 Shelby 289 Cobra Works (εκτίμηση: 3.750.000 - 4.250.000 δολ.)
Η ομώνυμη εταιρία σπορ αυτοκινήτων της Νότιας Καλιφόρνιας του Carroll Shelby επιχείρησε να δοκιμαστεί τόσο στο μηχανοκίνητο αθλητισμό όσο και στην αυτοκινητοβιομηχανία, και σε αυτό το πνεύμα δοκίμασε αυτό το μοντέλο 289 κυβικών ιντσών με V-8.
1968 Porsche 911 R (εκτίμηση: 4.500.000 – 5.500.000 δολ.)
Υπό το βλέμμα του θρυλικού Γερμανού μηχανικού και μελλοντικού διευθυντή του Group VW, Ferdinand Piëch, αυτό το σπάνιο όχημα είναι ένα από τα είκοσι μοντέλα 911 R που γεννήθηκαν στη λεγόμενη «σειριακή παραγωγή». Καθώς όλα αυτά τα δείγματα ολοκληρώθηκαν από τον Karl Baur, η χειροποίητη κατασκευή τους απέχει από την τυπική παραγωγή γραμμών συναρμολόγησης που χρησιμοποιούσε η Porsche. Στην κατοχή του έχει ένα εκτεταμένο ρεκόρ αγώνων, συμπεριλαμβανομένης της κατάκτησης μιας σειράς αναβάσεων στους δρόμους της Γαλλίας.
Ανακαλύψτε όλα τα supercars εδώ.