Δεν ξέρω πολλά πράγματα που μπορεί να καταγραφούν στα θετικά της πανδημίας, αλλά σίγουρα για μεγάλο διάστημα μας προστάτεψε από τις
εικόνες «γκλαμουριάς» και «ευαισθησίας» των rich and famous. Ο φόβος συμμάζεψε σε μεγάλο βαθμό την επίδειξη της πολυτελούς ευαισθησίας αλλά το ελατήριο είναι έτοιμο να εκτιναχθεί ξανά.
Το Met Gala, που θεωρείται κάτι σαν τα Όσκαρ της Μόδας αφού αναβλήθηκε λόγω της πανδημίας τον περασμένο χρόνο, επέστρεψε δυνατά. Επέστρεψε στο εμβληματικό Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης στη Νέα Υόρκη με όλο το τελετουργικό και τους «πρωταγωνιστές». Σχεδιαστές, μοντέλα, σταρ του Χόλιγουντ, αθλητές, καλλιτέχνες, πολιτικοί απαστράπτοντες και απαστράπτουσες.
Οι καλεσμένοι είχαν ένα θέμα να υπηρετήσουν ενδυματολογικά και αυτό ήταν η «Αμερικανική Ανεξαρτησία», και νομίζω ότι μόνο μια ήταν πραγματικά εντός θέματος. Οι υπόλοιποι φόρεσαν ότι είχαν αποφασίσει, ότι τους δείχνει πιο όμορφους, περισσότερο ευαισθητοποιημένους, περισσότερο ψαγμένους, περισσότερο με το… κύμα.
Για τον Άντριου Μπόλτομ, επιμελητή του Ινστιτούτου Κοστουμιών του MET, το «κύμα» είναι η ρευστότητα του φύλου και η «εξαιρετική» ανταπόκριση των Αμερικανών σχεδιαστών σε αυτό. Για τη νεαρή ηθοποιό και μοντέλο Κάρα Ντελεβίν το κύμα είναι η πατριαρχία, εξού και έγραψε πάνω στο λευκό πλαστικό μπουστιέ - γιλέκο το κόκκινο σύνθημα «Καρφώστε την πατριαρχία». Η αλήθεια είναι ότι η πατριαρχία είναι το σοβαρότερο πρόβλημα που απασχολεί μια νεαρή νεοϋρκέζα ηθοποιό και ο ακτιβισμός του μπουστιέ θα αλλάξει τη ζωή των γυναικών του Αφγανιστάν και των υπόλοιπων γυναικών στον πλανήτη που όντως υφίστανται την αγριότητα του.
Όσο για τη νεαρότερη βουλευτή του αμερικανικού κογκρέσου την Αλεξάντρια Οκάσιο Κορτέζ των δημοκρατικών –που πλήρωσε περίπου 35.000 δολάρια για την είσοδο στο γκαλά– είναι η απαίτηση για φορολόγηση του πλούτου το πολιτικό κύμα που θέλει να εκφράσει και να καβαλήσει. Το έγραψε και εκείνη με κόκκινα γράμματα στη λευκή τουαλέτα, ενώ όταν την κατηγόρησαν για υποκρισία απάντησε με το κλισέ «το μέσο είναι το μήνυμα». Το μήνυμα τους είναι απλώς το μέσο για να προβάλουν τον εαυτό τους και τις ευαισθησίες της γκλαμουριάς τους.