Αν είστε από τους χιλιάδες Έλληνες που έστω καθυστερημένα αναγνωρίζουν την αξία, τη σημασία και την αποτελεσματικότητα της ιδιωτικής ασφάλισης και θέλετε να έχετε την καλύτερη δυνατή ενημέρωση για τα προϊόντα που ταιριάζουν στις δικές σας ανάγκες, πλέον έχετε έναν ακόμη λόγο να νιώθετε «ασφαλείς».
Από τις 4 Ιανουαρίου 2014 είναι διαθέσιμος στο κοινό, από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων, ο ιστότοπος insuranceregistry.uhc.gr, στον οποίο είναι καταχωρημένοι όλοι οι ενεργοί ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που έχουν εγγραφεί και πιστοποιηθεί από τα κατά τόπους αρμόδια επιμελητήρια.
Πλέον, οι καταναλωτές μπορούν να διασφαλίσουν ότι ο άνθρωπος που εμπιστεύονται διαθέτει τις κατάλληλες πιστοποιήσεις για να ασκεί το επάγγελμα και δεν είναι κάποιος επιτήδειος που δηλώνει «ασφαλιστής» και κάνει κακό στην αγορά. Έτσι, ενισχύεται σημαντικά η διαφάνεια και αναδεικνύεται ο ρόλος του Επαγγελματία Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Σημειώνεται ότι η δημιουργία του Μητρώου προβλέπεται με κοινοτική Οδηγία από το 2002! Κάλλιο αργά παρά ποτέ που λέει και ο σοφός λαός...
Στο επόμενο διάστημα αναμένεται να γίνουν συγκεκριμένες ενέργειες για την ενημέρωση του κοινού για τη χρήση και τη σημασία του μητρώου, με απώτερο σκοπό την αναβάθμιση της αξιοπιστίας του κλάδου.
Με αυτόν τον τρόπο, οι πολίτες μπορούν να νιώσουν ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια για τον άνθρωπο που εργάζεται για να ενημερώσει, να δώσει λύσεις και να προσφέρει συνεχή και άμεση εξυπηρέτηση. Σε οποιοδήποτε κλάδο και οποιαδήποτε ασφάλιση ο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είναι κοντά στον ασφαλισμένο για την ταχύτερη δυνατή αποζημίωσή του.
Και μπορεί η τεχνολογία να καλπάζει και το διαδίκτυο να «εισβάλλει» όλο και περισσότερο στη ζωή μας, όμως η προσωπική επαφή αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για την αποτελεσματικότητα της ασφάλισης. Δεν είναι τυχαίο που παρά την νέα... τεχνολογική επανάσταση, η ιδιωτική ασφάλιση συνεχίζει σε παγκόσμιο επίπεδο να στηρίζεται στον επαγγελματία διαμεσολαβητή.
Σήμερα, μάλιστα, οι καταναλωτές έχουν περισσότερο από ποτέ ανάγκη μία συνολικότερη ασφαλιστική κάλυψη και καλούνται να γνωρίσουν σύνθετους ασφαλιστικούς όρους, τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα κάθε συμβολαίου καθώς και να ενημερωθούν για έννοιες που τους φαίνονται – και είναι πολλές φορές - δυσνόητες. Από την απαλλαγή και τις εξαιρέσεις, μέχρι το δικαίωμα εναντίωσης και το επασφάλιστρο, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να γίνει... ασφαλιστής για να ασφαλιστεί σωστά.
Κατά συνέπεια, ο επαγγελματίας του κλάδου δεν μπορεί να περιορίζεται σε μία πώληση συμβολαίου αλλά οφείλει να διαδραματίζει ρόλο εξειδικευμένου συμβούλου για τις ασφαλιστικές ανάγκες ολόκληρης της οικογένειας. Μόνο ο προσωπικός σας σύμβουλος για ασφαλιστικά θέματα μπορεί να «ταιριάξει» καλύψεις και συμβόλαια για να σας δώσει πραγματικές λύσεις, λαμβάνοντας υπόψη όχι μόνο το κόστος αλλά και την αποτελεσματικότητα του προσφερόμενου πακέτου.
Μία επιπρόσθετη «αποστολή» που καλείται να φέρει εις πέρας ο ασφαλιστής την επόμενη δεκαετία είναι η ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης των Ελλήνων. Να κατανοήσουν καλύτερα την αναγκαιότητα της ιδιωτικής ασφάλισης και τα οφέλη ασφαλιστικών προϊόντων που στο παρελθόν αγνοούσαν καθώς βασίζονταν στη μέριμνα του κράτους. Η καθημερινή επαφή του ασφαλιστή με νοικοκυριά και επιχειρήσεις τον καθιστά έως ένα βαθμό «υπεύθυνο» για το πόσο γρήγορα θα μπορέσει να γίνει κατανοητό ότι η σωστή ασφάλιση είναι «κέρδος» και όχι «έξοδο».