Ο Λιούις Χάμιλτον θα συνεχίσει για τουλάχιστον μια ακόμη σεζόν στο τιμόνι της Mercedes-AMG Petronas F1 Team και παραμένει ο πιο ακριβοπληρωμένος πιλότος στο grid. Λογικό κι... αναμενόμενο. Αλλωστε, είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής και ο καλύτερος όλων. Για την σεζόν της Formula 1 που θα αρχίσει τον επόμενο μήνα ο Αγγλος θα λάβει 40 εκατομμύρια ευρώ φιξ και άλλα πέντε σε μπόνους.
Δεύτερος στην κατάταξη είναι ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull, κι ένας από τους πιθανούς στόχους της Mercedes για το 2022. Ο Ολλανδός παίρνει 21 εκατομμύρια ευρώ. Πίσω τους είναι ο Σαρλ Λεκλέρκ, η μεγάλη ελπίδα της Ferrari για να επιστρέψει στους τίτλους που παίρνει 11,6 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο.
Ο Ντάνιελ Ρικάρντο που άφησε τη Renault (πλέον Alpine) για να πάει στη McLaren είδε τα έσοδά του να μειώνονται σχεδόν στα μισά. Επαιρνε 20 εκατομμύρια ευρώ από τη γαλλική εταιρία, ενώ τώρα το συγκρότημα του Γουόκινγκ θα του δίνει 11,6 εκατομμύρια. Ο Κάρλος Σάινθ, που φεύγοντας για τη Ferrari άνοιξε την πόρτα της McLaren στον Ρικάρντο, είναι ο 5ος πιο ακριβοπληρωμένος. Παίρνει 8,3 εκατομμύρια ευρώ. Οσα και ο Σεμπάστιαν Φέτελ που έφυγε από τη σκουντερία και συμφώνησε με την Aston Martin.
Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Φερνάντο Αλόνσο παρά την απουσία του για δύο χρόνια από τη Formula 1 διατήρησε το υψηλό κασέ του. Βέβαια, δεν είναι στα επίπεδα άλλων εποχών, αλλά ο λογαριασμός του θα αυξηθεί στο 2021 κατά 7,5 εκατομμύρια ευρώ. Ενα εκατομμύριο λιγότερο παίρνει το... νούμερο δύο της Mercedes, Βάλτερι Μπότας. Το top 10 των πιο ακριβοπληρωμένων κλείνουν ο Σέρχιο Πέρες που πήγε στη Red Bull για πέντε εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο και ο Κίμι Ράικονεν που παίρνει τέσσερα εκατομμύρια από την Alfa Romeo.